{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af hestevogn?
  • #1   4. mar 2013 Altså der er jo her på HG, og dba.dk, guloggratis.dk og heste-nettet.dk - det er altid en god start at kigge der smiley
    Erhvervs-hjemmesider kender jeg kender jeg ikke så mange af, men google kan sikkert hjælpe dig der første stykke, hvad det angår.
    Ellers tænker jeg (nu ved jeg ikke hvad vogn du vil have), men hvis du bor nær en væddeløbsbane, så kør derud forbi, snak med nogle trænere, og hør om de kender nogle, der sælger ponyvogne smiley


  • #2   4. mar 2013 Kig min smiley

  • #3   4. mar 2013 Else-marie :
    Den er desværre alt alt for dyr.. skal også kunne hente den, da jeg selv er fra kbh omegn.. og har selv seletøj smiley


  • #4   4. mar 2013 Mange får deres fra Møldrup, og det er også ok kvalitet. Ellers har jeg selv kig på dem her: http://www.maier-sulky.de/gig-und-sulky-fuer-miniaturpferde/pony-sulky.html
    Kender ikke til deres prisniveau.

    Har en af Møldrups nu (køb den forstærkede med lav svingel for bedre kraftudnyttelse), og har bestilt en custom sulky som er på vej.


  • #5   4. mar 2013 Hejsa

    Først og fremmest skal du gøre op med dig selv:
    Hvad helt præcist kunne du tænke dig at bruge vognen til??
    - Vil du en gang i fremtiden måske køre et stævne eller 2?
    - Er det "bare" en hyggevogn, du vil have?
    - Skal det være sikkerhedsmæssigt i orden, eller er du ligeglad?
    - 2 eller 4 hjul?

    Derefter skal du gøre op med dig selv, hvad du vil ofre på en vogn..


  • #6   4. mar 2013 Mia H: Okay tak smiley
    Jeg kigger smiley

    Sorte perler og welsh mountains :
    Det er til ren hygge, og så min lille pony også kan komme ud og blive brugt samtidig med at han oplever noget smiley så det er bare så jeg kan køre en tur med ham.. evt ha kæresten eller min mor med smiley og så er han miniature så det skal være en lille bitte en gerne med 2 sæder smiley altså sikkerheden .. jamen den skal ikke være ved at falde fra hinanden.. og der må ( behøves ikke ) men der må gerne være håndbremse på..

    og igen så ved jeg godt at vogne generelt er dyre, men jo billigere jo bedre så længe den opfylder krav osv.. pengene i min verden hænger ikke rigtig på træerne smiley


  • #7   4. mar 2013 Mange af de små vogne som er til salg kommer fra Møldrup. De ruster hurtigt og når de sælges brugt står ofte til kun et par 100 mindre end en ny koster. Derfor ville jeg anbefale bare at købe den derfra.

    Min er fra efteråret, bliver brugt på udendørsbaner men står inden for i tørvejr, og den ruster allerede på udsatte steder. Måske man kan give den en omgang rustbehandling inden den kommer udenfor, eller en ekstra gang maling?


Kommentér på:
køb af hestevogn?

Annonce