{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

"Slankekur" hjælp!? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Altså jeg har altid været normalt vægtig eller undervægtig, og det tror jeg stadig jeg er...
Jeg er 168cm høj, og vejer 54kg? Er 14
Men det er sådan at jeg er begyndt at få noget fedt på maven, for meget syntes jeg! Så jeg vil gerne prøve at have det væk igen, hva ka jeg gøre for at det forsvinder hurtigst muligt, prøver at spise lidt sundere, men spiser i det hele taget ikke ret meget, og så er jeg begyndt at tage mavebøjninger, rygbøjninger og armbøjninger..
Nogen gode øvelser eller andre gode råd? Det er noget jeg skal kunde derhjemme
Løbe er IKKE en mulighed da jeg har dårlige knæ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Slankekur" hjælp!?
  • #1   8. maj 2013 Højde og vægt siger ikke så forfærdeligt meget om, hvordan du ser ud - jeg selv fx vejer en hel del min størrelse/bygning taget i betragtning på grund af stor muskelmasse og lav fedtprocent.

    However, du kan ikke punktforbrænde ;=) jeg vil anbefale dig pilates, det er fantastisk.


  • #2   8. maj 2013 168 og 54 kg.. Du er helt normalt vægtig smiley

    Hvis du vil have en strammere/mere muskuløs mave, så lav en masse mavearmbøjninger smiley
    Min veninde har sådan en tung hullahopring, som virker på hendes mave smiley


  • #3   8. maj 2013 Og hvad er pilates? Er det noget jeg kan gøre hjemme? smiley

  • #4   8. maj 2013 Tak! smiley

  • #5   8. maj 2013 Hvornår lærer unge teenagespiger at man altså tager fedt på når man er på vej til at blive en kvinde? smiley

    Whatever, jeg er 170 høj og vejer omkring 70 kilo, med lidt meget fedt på maven. Jeg synes bestemt ikke du lyder til at være for tyk, men hvorfor ikke træne så du får noget god muskelmasse istedet for at satse på vægttab? smiley


  • #6   8. maj 2013 Du er ikke for tyk! at din mave måske ikke er så stram du vil have er jo så en anden side af sagen, jeg selv mener nemmelig at min mave er blevet ALT for slap, så nu tager jeg 100 mavebøjninger og 110 rygbøjninger hver dag! + jeg står på rulleskøjter til og fra skole, har ca 2 km hver vej, de dage jeg ikke står i skolen tager jeg en tur på knap 5 km.
    jeg begyndte i Mandags og der er allerede nu begyndt at vise si et godt resultat, normalt træner jeg en uge på den måde og så kan jeg gå næsten 1 månede uden at træne, dog denne gang vil jeg fortsætte og se om jeg kan f¨å muskelmassen til at vise sig svagt på maven smiley

    OBS........ Jeg er også omkring 168 og vejer 50 kg. så det er ikke vægten og højden der siger så meget, spørgsmålet er hvor meget fedt og muskler man har smiley


  • #7   8. maj 2013 spis flere grønsager, ikke frugt, men grønsager, drop gluten og spis groft. drop slik og alt det der, gå ind på www.iform.dk der er masser gode opskrifter:)

Kommentér på:
"Slankekur" hjælp!?

Annonce