{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til "tricks"
  • #2   11. okt 2013 Jeg har ikke tid lige nu, men skriv en PB til mig, så skal jeg nok svare senere smiley

  • #3   11. okt 2013 tak smiley

  • #5   11. okt 2013 tak det tror jeg i den grad virker "da hun er meget mad glad" smiley

  • #7   11. okt 2013 Smile:
    Tag en godbid op foran hestens mule ( sæt evt. lige godbidden på mulen, så hesten kan mærke den ). Og bagefter løft godbidden op i luften / hen over mulen. Peg evt. med en af fingrene og sige "smiiiileee". Så vil hesten "automatisk" smile. Altså den løfter overlæben, fordi den prøver at fange godbidden. Og når den så gør, det ros den og giv den godbidden.

    Ryste: Nemt trick, hvis du har en IKKE øre sky hest. Pil hesten i øret, og så ryster den på hovedet fordi det kilder / er irriterende. Og så peg på øret og sig "ryste" fx.
    Og så ros hesten, og giv den en godbid ( du behøver ikke en godbid )

    Neje: Tag en godbid, og sørg for at hesten ved at du har den. Så tag hånden mellem hestens forben, og træk den tilbage under maven. Så vil hesten tage hovedet mellem benene. Og så kan du løfte dens ene forben, og trække det med tilbage. Det vil hjælpe hesten rigtig meget. Sørg for at ros hesten meget, også selvom den måske ikke nejer helt rigtigt i starten smiley

    Håber du kunne bruge det smiley


  • #8   11. okt 2013 Hov, troede ikke det kun var kysse tricket xD
    Så kan du lærer din pony nogle flere tricks xD HAHA


  • #9   11. okt 2013 DD har lavet nogle rigtig gode videoer, der ligger her inde! :-))

Kommentér på:
Hjælp til "tricks"

Annonce