{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Hjælp til Tricks {{forumTopicSubject}}

Hej Hg´ere
jeg har nu i rigtig lang tid prøvet at lære ham at smile, man han forstår det ikke rigtigt. Jeg holder en godbid over hans mule og der går han det så det har vi gjort i omkring et måned nu og han kommer ikke videre ha ikke trænet det hver dag men han står bare og stirre dumt på mig og tænker "hvad fanden laver du"

nogen der har en ide til hvordan jeg ellers kan lære ham tricks har også prøvet andet end at smile men han står bare og glor..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Tricks
  • #1   18. maj 2014 hvordan udvikler du den? Når han er forstået at det er noget med læben at gøre, så skal du forlange han bevæger den mere og mere før han får den. Når han kan det så forlange du den kommer op hvor du gerne vil have den, og med tiden beder den om at blive der oppe lidt tid, inden der gives godbid. smiley men små skridt af gangen, og ikke videre før den sidder 100%

  • #2   18. maj 2014 har udviklet lige så stille men lige så snat han ikke kan se godbiiden gider han ikke

  • #3   18. maj 2014 så behold godbiden oppe ved mulen lidt endnu. bare sørg for han først får den den han har gjort det du vil have ham til. ellers lærer han aldrig at forstå hvad han skal:)

Kommentér på:
Hjælp til Tricks

Annonce