{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

tilridning pris {{forumTopicSubject}}

Hvad vil I mene jeg kan tage for og tilride og gangster islænder heste pr mor der mulighed for løsdrift og udeboks året rundt med fri hø og wrap til allergi heste. Har mulighed for og tage hingst og sommer eksem heste os da vi ikke har ret mange mitter og der mulighed for boks. Vi rider på hesten præmisser og tilride os bilist har lækker dressur bane og oval bane og super skov. Tilridning 1 mor hesten vil kunne stå stille når man skal op
rides i skridt
trav/talt alt efter hvad den bedst kan
galop
rides ud alene
og har snuset til oval banen

Der er ikke kraftfoder og smed med i prisen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilridning pris
  • #1   22. sep 2014 Personligt ville jeg ikke give mere end 2000 kr. pr. måned.

    Fordi det er billigere at have en hest i løsdrift end at have den på stald, og når
    der oveni også skal betales foder og evt. tilskud så er der hurtig brugt flere penge for ejeren af hesten ..


  • #2   22. sep 2014 Gider du begrunde hvorfor evt

  • #3   22. sep 2014 Må jo aftales med hver enkelt ejer. Og også meget forskelligt hest til hest. Fik grund tilridning gratis, senere gav 500kr i starten for at få underviser ud, og hjælpe med tilridning af min og undervise mig. Senere gav jeg 300 for kun undervisning, altså opfølgning på tilridningen. Så ja jeg har betalt kassen smiley og ja når man ikke får fulgt op, men kun rider af og til, så koster det noget ekstra. Efter har jeg givet 50kr et par gange for en der rider træner ungheste. Kunne tage et par gange på min dreng og lige følge lidt op. Men igen i heste verdenen er vi alle forskellige, priser er vidt forskellige. Vil folk sende hesten ud til dig, hvad har du af erfaring for at undervise? Har du taget en dyr uddannelse, skal prisen jo også afspejles i dette. Eller elsker du blot at ride og vil bare hygge med det, tjene lidt ekstra ved at lave din hobby. Skal også være obs på, hvad hvis hestene får sadel med der ikke passer, hvad hvis den er fejl tilredet inden du får den. Der rigtig meget usikkert med heste, og der rigtig mange grimme historier om folk ikke får deres penge for det arbejde der udføres. Om det så er smed, eller tilridning. Ved tilridning er det dog en masse arbejde man ikke rigtig kan se er lavet udført. Men held og lykke, jeg ville kigge rundt på hvad prof tager og se hvad jeg ville kunne tilbyde i forhold til. Og så finde en pris jeg ville arbejde for. Alt med heste, arbejds mæssigt tidsmæssigt osv. Løber gerne op i underskud, og man skal være robust mentalt for at få en forretning op og stå smiley igen god arbejdslyst

Kommentér på:
tilridning pris

Annonce