{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Tilridning pris ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley
Der er en der har spurgt mig om jeg vil tilride nogen af hendes heste enten hver anden dag i 14 dage eller hver dag i to weekender i træk, og så spørger hun mig hvad jeg vil have for det ?

Men jeg ved ikke hvad jeg kan tage så jeg har et par spørgsmål til jer:
Hvad kan jeg tage for det?
Er det ikke bedst hver anden dag i 14 dage ? smiley


Håber på svar fra jer! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning pris ?
  • #1   15. jul 2013 Jeg ville slet ikke betale store beløber til en ikke uddanet 14 årig for det smiley

    Så hvad du du kan tage ved jeg desværre ikke.


  • #2   15. jul 2013 Lad mig lige forstå det her... Du skal tilride heste... på enten 4 weekenddage eller 7 hverdage... Yeaaa, good luck with that... Jeg håber, ejeren har gjort en hulens masse forarbejde, hvis det på nogen måde skal være være tæt på realistisk.

  • #3   15. jul 2013 Måske du bare skal gøre den rytter-vant for ejeren?

    Tilridning er når hesten skal gøre stabil i alle 3 gangarter med rytter.


  • #4   15. jul 2013 Men det er svært at aftale en pris en tilridning, for du kan jo ikke vide hvor meget arbejde der er med hesten - nogen er nemme at tilride, hvor andre kræver mere arbejde. Så en fast aftalt pris er nok svær at fastsætte nu, når du ikke ved hvor meget arbejde der skal ligge i dem.

  • #5   15. jul 2013 Hvad er din baggrund for at tilride?
    Hvad er det tanken hesten skal kunne efter endt forløb?
    Hvad hestetype taler vi om her?


  • #6   15. jul 2013 Prøv at spørg ind til hvad ejer evt selv vil give? smiley
    Men hver anden dag i 14 dage lyder bedst i mine ører - men heste er jo forskellige, så det er jo svært at sætte en tidsbegrænsning.

    Held og lykke med det - det er et spændende stykke arbejde - men sørg nu for at få ordentlig hjælp fra jorden (går ud fra at du har en kyndig person fra jorden, og at du ''bare'' skal ryttertilvænne den).


  • #7   15. jul 2013 Måske du bare skulle tage opgaven for erfaringen. Jeg har svært ved at tro at en 14 årig kan være dygtig nok til at tage penge for det.

  • #8   15. jul 2013 jeg tilreder for min nabos ven, hun har 2 fjordheste, har gjort med den ene, og den anden skal nu i gang på onsdag. jeg kan ikke noget specielt, er hverken top dressur eller spring rytter, og kan ikke som sådan lære hendes heste noget. Nu er det to fjorheste som hun bruger til at køre med dog vil hun gerne have man kan ride ture og genrelt bare ride dem, de skal ikke som sådan kunne noget spcielt. når jeg er færdig hvilket hverken sker på to weekender eller 14 dage, så er de vant til en rytter på ryggen, som tager sin trøje af, som lige retter sadlen, i det hele taget så er de ryttervante og kan jo så alle gangarterne fra kørslen af. hun giver mig 200 i ly og næ, som jeg pænt takker nej til, men som alligevel får stukket i hånden.

    hvis jeg var dig 14 år og ikke nogen toprytter, ville jeg ikke tage noget for det, jeg ville tage det som en oplevelse og være glad får at du nu også har været med til at prøve dette smiley


  • #9   15. jul 2013 Hende jeg har haft til at tilride min hoppe har jeg givet 50kr pr. gang hun var der..

    Hun var 13år, men jeg stod der så også hver eneste gang så hun var aldrig alene om det..

    Så ja 50kr pr gang eller ingen ting


Kommentér på:
Tilridning pris ?

Annonce