{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Cecilia H
Cecilia H
Tilmeldt:
27. mar 2014
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 10

Spanske skridt? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ved at lære min part spanskeskridt og har lært han at løfte fra jorden og fra ryggen men jeg kan ikke rigtigt komme videre med det smiley så måske i ved en god metode at komme videre på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spanske skridt?
  • #1   3. dec 2015 er det ok med hestens ejer at du lærer den det?
    under en indlæringsperiode kan hesten ofte tilbyde øvelsen så snart der er noget som minder om signalet eller den kan finde på at lave øvelsen når den tigger.
    Man bør derfor tænke på sin egen sikkerhed og ikke stå foran hesten, så man risiker at blive ramt af et forben.

    Hvad er din tanke med at den skal lære at lave spanske skridt?

    Når den løfter benet, løfter den det så "kun" som når der skal renses hove?
    Hvordan har du indlært det?
    Det er noget lettere at give feedback på et billede eller endnu bedre en video hvor man kan se hvordan dine signaler er og din timing er


  • #2   3. dec 2015 Vil også sige, at man skal passe lidt på med det trick - det kan hurtigt blive en dårlig vane, hvis man ikke har styr på sin træning og timing. Derfor er det også vigtigt at ejer er med på den smiley

    Men hvis alt er i den skønneste orden, hvor/hvornår taber I så tråden? Og enig igen, en lille video af jeres nuværende præstation vil gøre det meget nemmere at hjælpe jer smiley


Kommentér på:
Spanske skridt?

Annonce