{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne lære desna tricks
  • #1   6. feb 2016 Det er lidt svært at forklare hvordan men for dem til at smile men jeg tog en godbid og så blev jeg ved med at prikke min pony let på mulen og så ville han have godbidden og så begyndte han at løfte læben og så blev jeg ved og nu kan han smile

    Her også prøvet på at lære min pony at løfte ben og der tog jeg en godbid i hånden og stolte mig op foran ham og løftede det ben jeg ville have at hen skulle løfte han viste ikke halt hvad han skulle så jeg prikkede ham lidt på det ene forben altså det jeg ville have at hen skulle løfte og så kom det lige så stille. Men det tager lang tid eller det gjorde det i hvert fald for os

    Hvis det ikke giver mening så kan du bare skrive det og så kan jeg prøve og se om jeg kan forklare det på en anden måde. Håber i hvert fald at du kunne stige lidt af det.


  • #2   6. feb 2016 smiley

  • #3   6. feb 2016 Mange tak og prikkede du på benet med Emma

  • #4   6. feb 2016 En finger eller en pisk men jeg vil nok fortrække en finger smiley

  • #5   6. feb 2016 Ok

  • #6   10. feb 2016 Min hest på dengang 16 år lærte det på blot en time. Han er meget glad for gulerødder så jeg knækkede gulerødder ud i mindre stykker. Jeg gav ham en til at starte med så han ville kæmpe for at få flere. Jeg satte guleroden ca 5-10 cm fra mulen mens han stod bundet. Dette gjorde at han prøvede at nå guleroden med mulen og ligeså snart han vibrerede med overlæben eller blev så ivrig at han løftede overlæben lidt så roste jeg ham utrolig meget og gav ham guleroden. Dette gjorde jeg gentagne gange samtidig med at jeg begyndte at trykke med en finger på hans mule og sige "smil". Han fandt hurtigt ud af at han fik guleroden når han løftede overlæben, så jo mere ivrig han blev jo mere løftede han den. Til sidst løftede han både overlæben og hele hovedet. I dag kan jeg bare løfte fingeren så smiler han. Derudover kan du arbejde videre og lære hesten at kysse dig. Jeg peger med fingrene på mine kinder og spørger ham og jeg må få et kys og så får jeg det. Fokuser på at få hesten til at forbinde et ord/kommando og en bevægelse(prik hesten på mulen fx) på den måde behøver du kun at gøre en af delene når hesten har lært øvelsen. smiley

Kommentér på:
Vil gerne lære desna tricks

Annonce