{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks?
  • #1   11. apr 2008 der er jo delte meninger om, hvordan man skal lære sin hest at lægge sig ned...
    en mulighed - som nogen måske ikke synes om - er at bruge en westernsadel og vikle et tov om hornet og ned om benet... man trækker derefter benet op under hesten og bagud.... SELVFØLGELIG UDEN BRUG AF VOLD!!!! men vil anbefale at man kender sin hest godt før man begynder på dette... og kræver selvfølgelig at hesten har lært at have et tov rundt om benet... er svært at forklare, men tovet skal rundt om benet således at man hurtigt kan løsne, hvis hesten panikker.... læs evt om monty roberts principper... evt i bogen: fra mine hænder til dine


  • #2   11. apr 2008 nu er det sådan at jeg ikke har en westernsadel:P

  • #3   11. apr 2008 du kan evt også tage tovet rundt om benet således at du har fat i begge ender smiley sådan så det kun er forsiden af benet der hviler på tovet...

  • #4   11. apr 2008 CNN: Tak smiley Vil jeg kigge igennem smiley

  • #5   12. apr 2008 Jeg har fået afvide at man skal have sin hest til at tænke på at ligge sig ned.. Lær hesten at snuse til jorden og gå i cirkler - ligesom heste normalt ville gøre..

    Jeg har dog ingen erfaring med denne metode - men den lyder meget fornuftig i mine øjne smiley


Kommentér på:
Tricks?

Annonce