{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Heste går amok på store bolde? xD {{forumTopicSubject}}

Engang for længe siden købte jeg mig sådan en stor gymnastikbold, fordi jeg syntes at det var så sejt de videoer og billeder herinde, med folks heste som gik amok på de store bolde og løb rundt og legede med dem xD

"bølle er et rigtigt legebarn" tænkte jeg, så den skulle han ha, men min lille shetlænder var bange for den, og det havde jeg det fint med, for så kunne jeg træne det med ham - men da jeg fik trænet med ham så han ikke havde noget imod den, havde han alt for lidt imod den, og gad den slet ikke -.-

Så fik jeg en hoppe som fik et føl, og så tænkte jeg at føllet ville sikkert lege med den, for føl elsker at lege, men hun snusede bare til den og bed lidt i den, og så var det ligesom det, og hoppen var også ligeglad

- Hvad er jeres hemmelighed? Har jeg bare nogen kedelige heste eller hvad? (og det er ment i sjov, hvis nogen eventuelt skulle misforstå det) xD

- Tatti smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste går amok på store bolde? xD
  • #2   14. jun 2009 spark den hen til den så flipper isa i være fald på den XD

  • #3   14. jun 2009 Så flygter de, og så kommer de tilbage og fnyser og kigger dumt på den, snuser til den, og så er de ligeglade igen xD

  • #4   14. jun 2009 Totalt enig - eller okay, det er ingen overraskelse xD.
    Maja er ingen legesyg hest, hun bliver hvor man efterlader hende på banen så derfor ingen billeder af hvor hun løber frit - hun er heller ikke til at drive rundt såe x). Så folden bevæger hun sig højest 5 skridt i trav for at komme op af bakken også lige en lille smule når Gizella jagter hende men hun fordufter bare for hun gider ikke alt det energi spild xD.

    Så kedelig hest her - men det har sin charme xD


  • #5   14. jun 2009 Haha, hvor sødt xD

    Men både bølle og lilli suser rundt på folden eller på banen hvis man slipper dem løs, og laver de sygeste hop og vendninger, derfor er det i'térne at de ik gider den der bold -.-'


  • #6   14. jun 2009 min pony er en vapset en ret bange for alt XD.. så det bliver sjovt når jeg køber sådan en bold smiley

  • #7   14. jun 2009 Taz - det var lige præcis dit føl der fik mig til at tro at min sindssyge krudtugle ville gøre det samme, men næh nej xD haha

  • #8   15. jun 2009 Det kender jeg godt xP
    Jeg har også sådan en bold, men Bella var vildt bange for den i starten, så jeg prøvede at vænne hende til den.. Så prøvede jeg så at ligge den ud til marken til de andre heste for at se om de ville lege med den, men ingen gad så meget som at se på den .. Typisk :b Dagen efter forsvandt min boldt på mystisk vis fra marken? Hmm xP

    Min veninde arbejder nogle gange ude ved Niels Hausgaard i weekenderne, og deres ene hingst Glen Foyle går også helt amok, det er bare på en tønde i stedet.. Lidt sjovt at se en stor og voksen hest, ha det så sjovt med en tønde xP


Kommentér på:
Heste går amok på store bolde? xD

Annonce