{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Dressurøvelser {{forumTopicSubject}}

Min pony, som normalt ikke gider gå dressur, er nu blevet "en stjerne" til det og virker til at nyde det. Men VI har mest redet spring, og problemet er så at jeg er meget fantasiløs...
Vi rider øgninger og overgange, volter, slangegange, slangebuer, skråtigennnem, midterlinje, ogsådanne øvelser, men syntes det bliver noget ensformet, hvad kan jeg gøre for at gøre dressuren mere spændende?
Han er ikke ret god til sidebevægelser, han forstår mig simpelthen ikke, selvom jeg har prøvet mange ting...
Hjælp hvad kan jeg lave?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressurøvelser
  • #3   20. jul 2011 Føler bare at jeg efterhånden kan den cirkelvolte, hvis i forstår, og mangler derfor øvelser til at variere træningen og til at komme videre med...

  • #4   20. jul 2011 Hvad er det nu versader er? smiley

  • #5   20. jul 2011 I versaden er hesten stillet om indvendige schenkel og går på 3 spor.. Indvendig forben i et spor, udvendige forben og indvendige bagben i et spor og udvendige bagben i et spor..


    Men få noget undervisning og så kom igang med sidebevægelser.. For det meste er det rytteren "skyld" at hesten ikk kan gå til siden, pga. forkerte signaler.., En hest skal som sådan ikke lære at gå schenkelvigning, den skal lære hvad hjælperne betyder og så bare følge dem og lytte efter hvad rytteren ber om...


Kommentér på:
Dressurøvelser

Annonce