{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der ikke får undervisning
  • #1   13. sep 2011 Nu får jeg undervisning smiley
    Men den gang jeg ikke gjorde, fik jeg inspiration af at se andre ride undervisning smiley
    Og generelt bare se andre træne smiley


  • #2   13. sep 2011 Jeg får ikke undervisning. Jeg læser en masse bøger og debatter herinde og andre steder, for at blive klogere smiley Hvilket jeg så håber at kunne bruge på Ohara..

  • #3   13. sep 2011 jeg får desværre ikk undervisning. men vil gerne have det igen...
    lige pt optager jeg tit video af min ridning(når jeg har noget og ride på)
    eller retter sagt både video og billeder bliver der så tit muligt taget netop og at kunne se mine fejl.
    og ellers ser jeg meget på kritikkerne når jeg er til stævner


  • #4   13. sep 2011 og jo selvfølgelig også ved at se på dem der er mere erfaren rytter og sådan

  • #5   13. sep 2011 Jeg får ikke undervisning, men bruger det jeg har lært og hvad hesten kan. Jeg bruger andres øjne ( svigermors da hun er gammel underviser og gennemgik en del af berider udd.) til at fortælle og hjælpe smiley

  • #6   13. sep 2011
    Ligger billeder og video ind på forums ( når der en sjælden gang bliver taget det ), læser og snakker med andre smiley


  • #7   13. sep 2011 Hm, jeg ved enlig ikke hvad Toby og jeg skal bruge en underviser til?
    Men det er nu nok fordi vi bare, "tuller" lidt rundt.. (-: Og vi har ikke planer om at komme ud og stare stævner.. Jeg bruger min gamle "rideskole viden", og det Toby kan, så går det så godt som det overhovedt kan (-:
    Men sådan er vi jo alle forskellige.


  • #8   13. sep 2011 Jeg har ikke redet undervisning hele sommeren.. Syntes ikke jeg fik så meget ud af det, end underviseren sagde fint osv. hele tiden.. Nu er min hest så ung at jeg har en masse at lære ham endnu, som jeg selv kan fuldt ud.. Men starter igen nu og synes altid man skal have undervisning, hvis man vil noget med sin ridning.. og for at man ikk tillægger sig nogle dårlige vaner, som er svære at komme af med..

  • #9   13. sep 2011 Jeg får godt nok undervsinig..

    men synes jeg lærer rigtig meget af at se film af mig selv, så kan man virkelig se sine fejl(:


  • #10   13. sep 2011 Har ingen underviser, men jeg savner det. Nåede at få det to gange det sidste sted vi stod og det gav KÆMPE fremskridt ! Så jeg vil gerne have mere, men jeg synes ikke der er en underviser det nye sted som tiltaler mig smiley

  • #11   13. sep 2011 Jeg får ikke undervisning på en rideskole, men bliver af og til undervist, hjemme. Men ellers kan man jo evt. få folk til at optage videoer, imens man rider, så man kan se sine fejl;)

  • #12   13. sep 2011 Jeg havde en lang periode hvor jeg ikke fik undervisning da det jeg skulle træne var noget jeg sagtens kunne uden, da det mest handlede om at få ham til at slappe af.
    Nu er jeg begyndt på undervisning igen da jeg er nået til et sted hvor jeg ikke helt selv kan (det handler så mest om min opstilling og derefter kan man ændre på hesten)


  • #13   13. sep 2011 Ellers kan man måske ride det der interdressage, der får man vist nogle gode kommentarer.. og dommerne til stævner er også nogle gange søde til at skrive noget brugbart..

  • #14   13. sep 2011 Da jeg ikke rigtig fik undervisning, da så jeg selvfølgelig andre få undervisning, så læste jeg i en masse bøger og blade og så fik jeg ret ofte taget billeder og videoer, som jeg så bagefter kunne sidde og kigge på, og se mine egne fejl og så bagefter arbejde videre med dem smiley

  • #15   13. sep 2011 Jeg er et sted hvor vi kæmper for at finde en løsning på undervisning. Lige nu bliver det løst med gode råd i mellem hinanden. Ingen af os føler dog at det er optimalt.

  • #16   13. sep 2011 Jeg afprøver forskellige ting, og er selv opmærksom på mine fejl. F.eks at jeg sidder skævt, svajer for meget i lænden, og har benene for langt fremme. At jeg er svag i højre side, og derfor har svært ved at hjælpe min hest den vej rundt. Der er flere ting .. Jeg ser video og billeder af mig selv, og er generelt meget opmærksom på mig selv under ridning. Derud over har jeg en hest der heller end gerne fortæller mig når jeg laver noget skidt.

  • #17   13. sep 2011 Læser læser læser læser!
    Ser video...
    Deltager i debat..
    Trækker på erfaring, har fået undervisning, en god del af mit heste liv..
    Kigger indad! Det er mesterråd nummer et, hvad gør jeg af fejl, så min hest gør noget forkert og hvad kan jeg gøre for at forhindre dette eller afhjælpe det!

    Og så har jeg snydt, har fået en undervisningstime lige her forleden smiley he he
    Men ellers diskutere jeg med en fra mit opstaldningssted omkring ridning smiley


  • #18   14. sep 2011 Uha jeg synes det er svært.. har redet længe uden underviser, men skal starte igen her i okt. simpelthen fordi man får luget ud i de mange små ting der sniger sig ind:-)

  • #19   15. sep 2011 jeg vil mene man ikke kan udvikle sig optimalt uden en underviser eller andre råd, da du jo ikke selv kan se hvordan du påvirker hesten og sidder på den. det man kan se i et spejl er jo meget begræset. men undervisning en gang om måneden er jo også bedre end ingen undervisning.,

Kommentér på:
Jer der ikke får undervisning

Annonce