{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stiv på højre volte !!
  • #1   6. aug 2012 Måske en underviser? smiley

  • #3   6. aug 2012 min hest har haft gjort det samme med venstre så jeg valgte og få en kiropraktor ud som fandt ud af hun var skæv i venstre side smiley og efter hun har været på har det hjulpet smiley

  • #4   6. aug 2012 hvis ikke du allerede får ene undervisning i dressur af en udlært berider synes jeg du skal få det.;)

    eller er det bare at øve, øve, øve...

    få checket ryg, lænd og sadel, det kan jo også være der en er gal..

    er der ikke noget af det der hjælper så ring dyrlægen op for at få set på tænder, ryg, lænd osv


  • #5   6. aug 2012 hun kan godt galopere og det med skyder bare numsen ind på midten og hun har haft en skade for et halv år siden i højre nakke hvivel og hun gjorde det også inden vi fandt ud af det smiley

  • #6   6. aug 2012 måske er det hendes måde at fortælle at øvelsen højre volte gør ondt og det er fysisk umuligt for hende.. måske vil den hest ivirkeligheden prøve at stille dig tilfreds ved at prøve så godt den kan selvom den ikke kan...
    Min tidligere hoppe ( Chloé) ville prøve at gøre alt for at beskytte mig og for at stille mig tilfreds på alle punkter.. hun blev syg men ville ikke vise mig det, men alligevel prøvede hun at lave alle de dressur øvelser jeg ville have hende til selvom det gjorde ondt på hende og det var fysisk umuligt.. måske kan din hest ikke men vil gerne fordi den ved du elsker det??


  • #7   6. aug 2012 Kioprakter hjælper nok højest sandsynligt! Ellers kan hun forklare hvad der er galt! smiley

  • #8   6. aug 2012 skal jeg være ærlig så drop kiropraktor .. hvis det er en nakkehvirvel så skal det være en rimelig dumdræstig kiropraktor der bare vil tjene penge hvis han/ hun tør røre ned det.. mennesker med skadet nakkehvirvel sender man ikke til kiropraktor i frygt for lammelser.. hvis du skal det synes jeg du skal have dyrlægen til at vurdere om en kiropraktor er løsningen

  • #9   6. aug 2012 okay kan godt få dyrelægen til at kigge på det smiley tak

Kommentér på:
stiv på højre volte !!

Annonce