{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Foredrag: Alternativ behandling {{forumTopicSubject}}

*sakset fra heste-nettet.dk*

Foredrag af behandler Søren Carlsen



Beskrivelse:
Jeg har været aktiv med Islandske heste i 6 år, været med til at tilride efter Monty Roberts og brugt Patt Pareli's metoder. Har haft min egen i 3 år og passet 10 - 20 andre regelmæssigt i samme periode. Store heste har jeg redet på, men ikke noget særligt.

Jeg behandlede Matine fra Blue Horse/Andreas Helgstrand for gaffelbånds skade som den mest kendte, Kristoffer Mejlhedes Kildevangs mignon og flere andre dressur og springheste, på det sidste har jeg også haft med galopheste at gøre.

Typisk ringer folk når de har udtømt andre muligheder, det kan være hesten flakker med øjnene og er pludseligt blevet nervøs, et kodeled der sidder forkert, en skade der ikke vil hele, ledproblemer , forvridninger, sene- og ligament ømheder, overbelastninger, tab af energi, tab af vægt, eller bare et tjek fra en anderledes vinkel.
Den forøgede helingsproces ses og mærkes umiddelbart, når hesten efterfølgende bevæger sig friere.

Ved en behandling mærker jeg energier og evt. skader i min egen krop. Herefter gennemgår jeg hesten med et pendul for at mærke energi strømmen - om den kører og om den kører den rigtigt vej.
Herefter åbner jeg for energien igen med ved hjælp af dr. Köbler's energi tegn. Jeg bruger også de gamle runer til at tale med kroppen og åbne for energien hvis noget sidder ekstra fast.
Endelig bruger jeg en form for Kranio Sakral terapi der bruges til at få bindevævet aktivt og få cerebrospinalvæsken til at kører rigtigt, den væske der er omkring hjernen og ned i rygsøjlen.

Nogle gange får jeg også konkret viden om ridestil eller om rytteren gør det på den eller den måde og hvad hesten gerne vil have der skal gøres.

Hestene bliver typisk mere adrætte og energiske efter behandlinger.

Foredraget før heste behandling

? Hvordan fandt jeg ud af gaven og hvordan taler man med en hest i Florida.
? Hvad er energi, hvordan får vi energi, Hvordan giver vi energi.
? Hvad er healing, fjernhealing og hvordan Healer vi selv.
? Kan vi selv ¨Tale¨ med vores heste, taler heste med hinanden
? Kan vi selv mærke energier, praktiske øvelser.


OBS ! Der er kun et begrænset antal billetter, afsættes efter først-til-mølle princippet !

Foredraget afholdes hos:
OptiHorse Osted
Hovedvejen 204
Osted
4320 Lejre
d. 10.11.2010 kl 19.00-(ca) 21.00



Tilmelding sker elektronisk via shop.optihorse.dk. Prisen er 50 kr. per person og inkluderer kaffe, te, kakao og kage.

Vi glæder os til at se jer!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Foredrag: Alternativ behandling

Annonce