{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Leder efter Cat Woman for min søster {{forumTopicSubject}}

Hej alle. smiley

Jeg leder efter Cat Woman - en blanding af Dansk Pinto og Engelsk Fuldblod (XX). Jeg skal ikke kunne sige hvor gammel hun er eller om hun stadig lever, men jeg ved at min storesøster har haft hende siden 2009 mindst.

Hun blev solgt til en pige i Sverige og efterfølgende er hun blevet solgt til en rideskole, tror jeg det var. Jeg ville rigtig gerne på en eller anden måde gøre det muligt for min søster at se Cat Woman igen hvis hun stadig er i live, jeg ved bare ikke rigtigt hvor jeg skal begynde med at lede efter hende. smiley

Er det muligt at alle jer super cool detektiver herinde på HG kunne være behjælpelige med noget information - kontakt eller bare det grundlæggende såsom om hun stadig er i live. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor gammel hun er eller kan være i nærheden af at være, men minimum syv år. smiley

Det er sparsomme informationer, men det er alt hvad jeg har omkring hende. Til gengæld kan jeg smide et link op til et album her på HG med hende. smiley

Det er desværre alt hvad jeg kan komme med. smiley

Håber at nogen kan hjælpe mig eller give mig et spark i den rigtige retning. smiley

Jeanette

Link:
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse-hest/128491-cat_woman

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Leder efter Cat Woman for min søster

Annonce