{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Erfaring med Urtefarm: Blood Sugar Regulator? {{forumTopicSubject}}

Ja, som titlen siger - hvad er jeres erfaring med Urtefarm: Blood Sugar Regulator?

Jeg overvejer det, da min hoppe er lidt stor (hun er tøndeformet i forvejen, så det ser altid lidt voldsomt ud). På græs bliver hun meget stor, samt virkelig bliver oppustet.

SÅ! Er der nogen som har prøvet det, og hvad er jeres erfaring specielt i forhold til at tabe sig?

Kommentarer på:  Erfaring med Urtefarm: Blood Sugar Regulator?
  • #1   15. maj Jeg har ikke prøvet det, men min staldejer og jeg køber vist 3 kg til 800 kroner i dag til vores heste, så jeg følger lige med. Jeg tænker bare, at det er megadyrt!! Min hest skal have 50 g om dagen, så det betyder vel, at 1,5 kg er spist på 30 dage...

• #2   15. maj Ja, jeg synes også det er mega dyrt!
    Så jeg har virkelig ikke lyst til at købe det, jo mindre der er en effekt jeg søger. Jeg har allerede brugt en del penge på noget andet, til tarm systemet... Så jeg har lidt svært ved at få mig selv til at købe det...

• Doktor Who
    Doktor Who Online Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 23 Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 1.760
    #3   15. maj Det retoriske spørgsmål :
    Hvis man har en nøjsom hest, og lader den spise saftig græs uhæmmet, er det så forventeligt at den tager på og bliver vommet??

Det lyder somom at du søger et vidunderligt slankemiddel, og de findes ikke.
    Begræns kalorierne - hvad med stribeafgræsning?

• #4   15. maj Ja, det kan jeg godt forstå!
    Jeg tænker lidt, at det måske er et "salgstrick", fordi folk med fede heste (ja undskyld, men min er i hvert fald fed!! :p) måske er desperate og derfor villige til at betale i dyre domme i håb om at se et vægttab?

• #5   15. maj Doktor who: Nej, det har jeg ikke skrevet noget om, og det er ikke det jeg spørgere ind til.

Bidløse Madsen: Ja, jeg ved snart ikke mere x'D

• Doktor Who
    Doktor Who Online Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 23 Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 1.760
    #6   15. maj Jeg siger ikke, at Trådstarters hest er fed.
    Men at vægtøgning og vommet mave er naturligt ved godt græs ad libitum.
    Derfor ville jeg selv se på stribeafgræsning

• #7   15. maj Ideen med produktet er jo at øge insulinfølsomheden. Ligesom med Naf slim, æblecidereddike, NH artiskok, GlucoGard osv.
    Jeg har prøvet en del og nogle oplever stor effekt, selv har jeg ikke oplevet noget endnu. Min teori er at dem der oplever effekt også har et problem med deres insulinfølsomhed og altså ikke bare enhver småtyk pony der pludselig slanker sig.
    Blood Sugar Regulator/Diabetic virker dyr i indkøb, men det er en af de billigste produkter på markedet når man udregner dagspris

• #8   15. maj Doktor Who: jeg forstod det ikke som i at du sagde min hest er tyk men på intet tidspunkt har jeg skrevet at hun får græs ad libitum eller at ikke er på stribe afgræsning ...men det er hun ikke, og det kan jeg ikke, for hun står ikke alene og det kan hun ikke. Så den er ikke meget længere på det punkt... desværre. Hvis jeg kunne, havde hun stået på jordfold eller på en fold med så lidt græs som muligt.

Mette: Ja, og jeg ved ikke, under alle omstændigheder virker min hest rimelig rask, hun er bare skide god til at udnytte ALT i græsset x'D Men jeg skal ikke kunne sige at hun ikke kunne have insulin problemer... uden at have en dyrlæge over det.

Og nej, der er selvfølgelig mange andre produkter der er væsentlig dyrere - jeg vil bare gerne vide om det er normalt at det kan hjælpe på vægttab - som de snakker om på facebook - men jeg tager ingen ord for gode vare uden at høre andre om det. Så pessimistisk er jeg blevet ^^!

• #9   15. maj Jeg har en tyk 3'er som endda er testet negativ for EMS. Jeg tænker at mange tænker at deres hest bare er nøjsom og derfor ikke tester dem eller prøver et tilskud, selvom det måske ville hjælpe. Jeg tænker du ikke har noget at tabe på at prøve at købe en spand. Du kan eventuelt prøve æblecidereddike, så vidt jeg husker er det den eneste som er billigere.
    Men de lyver ikke på deres FB side, mange har god effekt, nogle oplever stor effekt, andre lidt men stadig effekt. Jeg oplevede bare ikke noget. Måske har det gjort noget, men ikke nok til at det var synligt, jeg har dog overvejet at forsætte alligevel, for sikkerhedens skyld. Jeg kæmper meget med at slanke min lille tyksak eller i det mindste forhindre hende i at blive tykkere

• #10   15. maj Doktor who
    Hvis det er på grund af det jeg skriver, at du skriver det med den tykke hest, så var det altså et svar til trådstarter, ikke til dig Og jeg skriver udelukkende at min hest er fed, og at jeg er desperat

• #11   15. maj Jeg overvejede at købe det, men gik fra det igen, fordi det er så vanvittigt dyrt.

• #12   15. maj Min hest har tidligere været forfangen og blev dømt til aldrig at kunne gå på døgngræs igen.
    Sidste år udfordrede jeg det som kur.
    1 3kg spand i maj/juni og en 1 3kg spand i slut juli/august måned.
    Min hest gik på døgngræs fra juni til midt september uden nogen som helst tegn på forfangenhed så jeg betaler gerne de mange penge som det her produkt koster.

• #13   29. jun Blood sugar regulator skal ikke bruges som et slankemiddel, det er bestemt heller ikke det producenterne vil med det. Det er beregnet til at holde styr styr på blod sukkeret, fx ved forfange heste, heste der har problemer med deres insulin og derved deres sukkeroptag. Disse heste lider ofte af overvægt pga af disse ting, og derfor taber de sig når der kommer styr på blodsukkeret. Ved høje mængder fruktan i græsset kan det være en fordel lige at få styr på blodsukkeret for at forebygge forfangenhed, men bare fordi at hesten er vommet er det ikke sikkert at er ved at blive forfangen.
    Men det er på ingen måde en slankekur, og er ikke ment som en, og det vil kun have en større effekt hvis hesten har problemer med blodsukkeret.
    Hvis guldpigen er frisk og fuld af energi, har hun nok ikke problemer med blodsukkeret, og så er der ingen grund til at kaste penge efter det

Kommentér på:
Erfaring med Urtefarm: Blood Sugar Regulator?