{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Sara A
Sara A
Følger: 30 Emner: 4 Svar: 7

Må man oprette små annoncer på forumme? {{forumTopicSubject}}

Jeg er rigtig forvirret. Jeg har set folk oprette “mini annoncer” på forumme når de fx søger hest eller job. Men jeg har også set at folk siger “det må man ikke” så jeg vil super gerne vide det. Da jeg nemlig søger job men ik har penge til at betale at lave anonce. Hjææælp!

Kommentarer på:  Må man oprette små annoncer på forumme?
  • #1   6. apr Nej annoncer hører til under annoncer smiley

• #2   7. apr alt form for sådan noget hører kun til markeden desværre selvom det koster penge,så må men bare oprette det på nogle andre sider- som gul og gratis den blå avis osv stadigfor (: det må ikke oprettes her i forummet

• #3   7. apr De andre har ret, det må man ikke smiley
    Hvis jeg var en pige på 12 år, ville jeg nok starte min jobsøgning et andet sted.
    Fx et opslag i den lokale Brugs/købmand. Eller et andet sted i dit lokalområde.
    Det er nok begrænset med stillinger til den aldersgruppe, men det kunne være sådan noget som:
    -hundeluftning
    -hjælp til at handle/hente vare
    -let havearbejde/husarbejde/staldarbejde
    -pasning af kat, kanin for en nabo når de er på ferie

Jeg kunne selv finde på at benytte lidt hjælp på den måde, hvis der boede en frisk pige eller dreng i mit nabolag som gerne ville tjene lidt lommepenge.
    Husk at dine forældre skal være med på den og måske også lige snakke med den eller dem som du får job hos.

Held og lykke med jobsøgningen smiley

• #4   7. apr Du må gerne spørge om råd på debatforum.

Fx "jeg skal flytte til ny landsdel. Hvilke opstaldningsteder kan I anbefale, hvis man både har brug for ridehal om vinteren - og brug for gode turridningsmuligheder, da jeg uden hal ikke når at ride om sommeren, men det jeg ønsker er at ride tur, så snart det er lyst. "

At annoncere efter en opstaldning er ikke ok.

En god tommelfingerregel er, at det skal være debatskabende.
    Det skal skabe grobund for en samtale.

... En annonce koster 25 kr.
    Kan du ikke skaffe 25 kr?

• Sara A
    Sara A Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 30 Emner: 4 Svar: 7
    #5   7. apr Tak til jer alle. Var bare super forvirret. Har nemlig set folk gøre det før uden de fik kommrntare. Og set andre gøre det mfn de fik kommrntare sååeh TAK!

• #6   7. apr Jeg er ked af at sige det men det er nok ikke nemt at finde arbejde som 12-årig da der er begrænsning på hvad arbejde der er lovligt for dig at udføre smiley

Jeg fandt følgende udklip:
    Er man yngre end 13 år, må man dog gerne arbejde i korte perioder, hvis arbejdet foregår i arbejdsgiverens private husstand. Det er derfor lovligt at gå en tur med naboens hund, være babysitter eller prismærke varer i forældrenes gårdbutik.

Og som de andre siger må man ikke annoncere i forum. Og da der er meget begrænsning på hvad du må lave får du nok mest ud af at hænge en seddel op i din lokale superbrugs mv.

• #7   7. apr Jeg passede ofte min nabos børn fra jeg var 12 til jeg var 22, hvor jeg desværre flyttede til en anden by.

Super hyggelig måde at tjene lidt ekstra penge på smiley

Da jeg var knap 15 år fik jeg job som "rigtig" børnepasser i et fitnesscenter, så der havde jeg ikke længere brug for de penge jeg fik af naboen for at babysitte, men det var så hyggeligt at jeg blev ved smiley

Nu ved jeg ikke hvornår du fylder 13, men når du gør, så kan du blive omdeler for søndagsavisen. Jeg fik lov til at starte som 12-årig, men det var samme år som jeg fyldte 13 smiley
    Jeg havde udelukkende lejlighedsblokke med 4-5 etager, hvilket var ret hårdt, men de fleste steder har nu fået postkasser samlet lige når man kommer ind i bygningen/opgangen, så man ikke skal løbe op og ned af trapper, så det burde være en del nemmere nu smiley

Det er 12 år siden, så jeg ved desværre ikke hvor meget man tjener på det idag..

• #8   8. apr Næ men der er sku INGEN der kontrollere mere her på HG, så gør du bare det smiley

Kommentér på:
Må man oprette små annoncer på forumme?