{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  TRANSPORT: Jylland - Sjælland
  • #1   29. sep Prøv at kontakte Michael Hembo, har kun hørt godt om hans transport af heste/føl uden problemer. Kender dog ikke hans priser.

Der er også Horse travel.

• #2   29. sep transport af hvad ?

• #3   29. sep Ina:
    Transport af heste smiley

• #4   30. sep Jeg gav 1800 hos horse.limo sidste år. smiley Super god oplevelse, dem kan jeg varmt anbefale.
    https://www.facebook.com/horse.limo

• #5   30. sep Marianne Randers

• #6   2. okt Jeg vil også give mine varmeste anbefalinger til Marianne Randers.
    Tror jeg gav omkring 2.500 for en lejlighedstransport fra Mors til Kalundborg.
    Super professionel håndtering og en virkelig dejlig lastbil.

• #7   2. okt Jeg tilmeldte mig en gruppe på facebook da jeg skulle have fragtet min nye hest fra Sønderjylland til Nordsjælland. Mit var lidt akut og jeg kontaktede nok 5-6 selskaber. Alle havde først en lejlighedstransport 7-10 dage senere. Prisen for en lejlighedstransport ville være 2500-2800 ca.
    Det lykkedes mig at finde nogen der kunne to dage senere. Det kostede så 3700 da det kun var min der var med. Hun hedder Carina Byrne (på facebook) og var super professionel og har en vildt fed og ny transporter. Hun sendte billeder undervejs og han havde ikke en dråbe sved da han kom frem efter over 4 timers kørsel.

• #8   2. okt #7 hold da op en pris. Tjek evt. Vagns heste transport en anden gang. Han er fra Fyn men kører overalt og kan ofte fra dag til dag.

• #9   2. okt Lisette: ja det var virkelig mange penge. Men hesten stod et sted hvor den ikke havde en boks hele døgnet (den var i boks nogle timer med en lille pony der spiste dens ben) og stod ellers bundet på staldgangen. Jeg mente derfor, at de 1000 kr jeg sparede ved at vente en uge, ikke var det værd for ham.
    Jeg er ret sikker på jeg havde fat i Vagns også.

• #10   2. okt lisette 3700 akut for kørsel for så langt er sgu fin pris også når man tænker over hvilken gods type det er

• #11   2. okt Ina: jeg synes også det var en fair pris, men mange penge. Jeg var dog ikke et sekund i tvivl, om at det var det jeg ville pga hans stald-situation. Jeg mener at hende der kørte selv boede på fyn, så det er også en hel arbejdsdag for hende + 2xbro + benzin

• #12   2. okt Altså nu kender jeg de priser som min virksomhed tager for at starte 1 lille kurér bil med lift op for køre fx fra Kolding til Herning med 1 palle på måske 200 kilo sådan lige nu og kun den ene forsendelse

og tænker sgu det helt 100% fair

har hørt at full load priser på en stor lastbil fra kolding til padborg ligger på ca 5000 kr og det er ikke akut det bare almindelig transport

sååååee

• #13   2. okt Har aldrig betalt så meget, heller ikke akut. Så tillader mig at synes det er dyrt smiley . Jeg har jævnligt haft brug for transport også fra Sjælland til Midtjylland, så er godt inde i priserne. Men selvfølgelig, har man ikke andre muligheder så må man jo tage det der gives.

• #14   2. okt Jeg brugte horse travel tilbage i 2012, da jeg skulle flytte min ene hest fra Nordjylland til Stor København, mener jeg gav 2500 kr. Det var lejligheds transport, så det tog omkring 12 timer, fra han var hentet, til han var hjemme, da de skulle hente og aflevere flere heste i løbet af dagen.

• #15   12. okt elite hestetransport er super dygtig!

• DangerDane
    DangerDane Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #16   12. okt #12, synes 5000 kr for en full load fra Kolding til Padborg lyder dyrt. Når jeg sidder og regner efter så havde min tidligere vognmand en noget lavere "udgift" ud af en 4 timers tur end 5000. Havde han fået 5k for den tur så havde han ihvertfald grinet hele vejen til banken smiley

• #17   12. okt DD det er hvad jeg har hørt en af mine andre elever snakke om (det har muligvis også være inklusiv af og oplæsning)

• #18   12. okt men ved da også hvad vi har betalt for en vogn fra kolding til nyborg og det var også de der 4800

• DangerDane
    DangerDane Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #19   12. okt Den pris jeg kom frem til var 1200 for kilometer frem og tilbage, og så 4 timers arbejdsløn af 150 kr, 2 timer for kørsel frem og tilbage, og så 1 time extra i hver ende til af og pålæsning. Så 4 timer af 150 som er 600 kr, ergo små 1800 kr T/R for en trækker trailer i udgift. Og vognmændene siger at der er meget små margener smiley

• #20   12. okt dd nu skal vognmanden jo betale mere end 150 kr i timen for at have en ansat

man siger faktisk at en kontoransat koster nok 500 kr i timen når pension kuglepenne computere tøj osv er betalt

så lad os bare sige en chauffør koster det samme for at kunne arbejde (tror faktisk en chauffør vil koste mere)

så 500× 6 timer = 3000 kr
    så 6 kr pr kilometer (har jeg hørt fra venner er en god kilometerpris kender ikke mit firmas kilometerpriser)
    der ud over så lidt overskud til kaffekassen så får pengene ben at gå på

Kommentér på:
TRANSPORT: Jylland - Sjælland

x