{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Priser i Storkøbenhavn
  • #1   8. okt 3400 kr
    Hit aktiv stald i Herlev. Løsdrifts system, 20x60 bane, toilet, sadelrum, staldgang, sygebokse, mose lige i baghaven smiley

• #2   8. okt 4800 kr, alt inklusiv smiley

• #3   8. okt Betaler 3650 kroner for en pony boks.
    Inkl. Foder, op til 7 kilo wrap i boksen, ind og udluk i hver dagene, udluk i weekenden, 6-7 poser træpiller om måneden, ad libitum frøgræs halm på folden, brug af faciliteter og skov.

Udover det betaler jeg ekstra for flere træpiller, ormekur og sygefold efter behov.

Jeg muger selv min boks hver dag.

Weekend indluk går på turnus man har cirka 5-6 vagter pr. Kvartal.

Vi har to ridehuse, ridebane både spring og dressur og adgang til vestskoven

• #4   8. okt Mener, at prisen hos Jørn Jarlholm i Veksø, Vasehøj, ligger på omkring de 3000.
    Her er wrap og foder inkluderet samt ind- og udluk alle ugens dage samt en pose træpiller ugentligt. Der er ligeledes halm ad libitum på jordfoldene her til vinter,
    Staldene er super flotte, en hestestald og en ponystald, der er en stor udebane, 27x67, et B ridehus og der er ved at blive anlagt en A bane udendørs smiley
    Derer mulighed for sygefold og mod ekstra betaling kan hestene gå på alenefolde, ligesom der også kan tilkøbes, at hestene får grimer, dækkerne, klokker eller gamascher på inden, at de lukkes ud.

• #5   8. okt Betaler 1700 for løsdrift i smørum med ridehus, ridebane og travbane smiley Med i prisen er 10 kg wrap og frøgræs el. halm adlib.

• #6   8. okt Jeg giver 2200 kr. om måneden for løsdrift i Fredensborg. Det er fuldpas med mad og hø inkluderet smiley Vi har ridebane på stedet, og ejeren er i gang med processen til at få bygget ridehus. Når det engang står bygget, stiger prisen til 2800 kr.

• #7   8. okt Hende der ejer min part, betaler 3000kr for boks, også ved jeg faktisk ikke om der er wrap med, men det tror jeg. Der er ridehus og nyanlagt ridebane og skridtbane på stedet. som er med i prisen. Hun køber selv foder, og tror men kun tror det er strøelse med i prisen. Og det er på en privat gård i Tune smiley

• #8   8. okt Rikke J- hvilket sted står du? Og hvad er med i pris?

• #9   8. okt Det er meget forskelligt hvad priserne ligger på, ligesom det sikkert er mange andre steder rundt om smiley

Vi leder efter en opstalder nu. Det koster 1500 kr. inkl god wrap året rundt. Derudover kommer udgift til strøelse i de perioder de er på boks og krybbefoder.
    Ingen særlige faciliteter, men god skov i baghaven, masser af plads på folden og en pæn boks smiley
    Det er ca. 30 min kørsel fra indre by, nordpå smiley

• #10   8. okt Laura&Bravo

Ja det klart, det nu mere for at få et overblik over hvad det koster i andre stalde i området om hvad folk giver og hvad de får. Vi overvejer nemlig at lave om fra selvpas til delvis fuldpas smiley

• #11   8. okt Isabel - Det er ude omkring Ishøj/Greve. Det er med alt, mugning, gummimåtter i boksene, ud- og indluk, foder og wrap efter behov, græsfolde, drænede vinterfolde med fri strå, ridehus, ridebane, staldgamacher og dækner af og på efter behov, mulighed for enefold, mulighed for pasning ved sygdom og ferie, fri brug af plejemidler (showshine, læderfedt osv), dyrlæge og fysioterapeut tilknyttet stedet, smed, fysiurgisk hesteterapeut og underviser bor på stedet, vandspiltov med varmt vand og solarie, toilet og bad til rytterne, opvarmet sadelrum og opvarmet rytterstue med skabe.

Tror det var det hele smiley

• #12   8. okt Ja det er altid godt smiley
    Hvis I i forvejen har opstaldning, er det vel at finde ud af, hvilke ekstra udgifter I får ved fuldpas og hvad jeres ekstra arbejde er værd smiley og se, om I tænker prisen virker rimelig og om I får henvendelser osv

• #13   8. okt Ja, det kun for at få en ide om, om det overhovedet kan betale sig smiley

• #14   9. okt Rikke J.
    Woew hvor vildt. Ja så forstår jeg udmærket prisen. Det lyder vanvittig lækkert at stå det sted.
    Har de en hjemmeside?

• #15   10. okt 3600 eks. wrap, ellers alt inklusiv.

2 ridehuse med fiberbund, 3 udendørsbaner og fuldpas og ud/indluk hele ugen, helt ny stald bygget i 2019 med 48 bokse. I Taastrup

Kommentér på:
Priser i Storkøbenhavn

x