{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Opsigelse staldleje {{forumTopicSubject}}

Hej jeg flyttede nogle cirka 2 ugers tid siden min hest akut da udlejer ikke overholdte vores aftale, vi aftalte at jeg beholdte min månedlige staldleje for måneden og de så beholdte mit depositum (svaret til staldlejen) jeg ville endelig tømme boksen i dag men kan af personlige grunde nu ikke. Det er kun voksen, min højlands jeg ville tømme. Kan staldlejer sige noget til dette, hvis der ikke står i kontrakten at den ikke skal se ud som da jeg kom eller skal tømmes ? smiley

Kommentarer på:  Opsigelse staldleje
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 44 Emner: 131 Svar: 8.783
    #1   30. jun Selvfølgelig så tømmer man den. - lidt ligesom at man også rengøre og tømmer en lejlighed ved fra flytning smiley

• #2   30. jun Hvis ikke det står i din kontrakt - tjaa - og er det ikke sagt mundtligt - så ville jeg lade være - jeg kan jo læse at staldlejer også har brudt nogle ting

• #3   30. jun Bare fordi en idiot går over for rødt, så betyder det jo ikke, at du også har ret til at gøre det. Få da tømt den boks og få det ud af verden smiley Du har lavet en aftaler med staldejer, så den overholder du selvfølgelig smiley

• #4   30. jun Hippie : jeg forstår dig godt grunden til jeg spørger er fordi jeg er testet positiv ør for corona og jeg havde plan om at gøre det i dag, så jeg gik lidt i panik og læste kontrakten. Dog har vi aldrig aftalt at den skal tømmes, derfor jeg tænker om jeg kan tillade mig at vente eller lade være .

Jeg ved det er dårlig stil, men da jeg opsagde staldlejen fordi jeg ville aflive min hest efter sommeren, så ville de f.eks ikke hjælpe mig mere som vi har aftalt på (jeg skulle opereres da jeg fik min gamle hest Hjem igen efter mange år) det var en aftale/betingelse de ville hjælpe med dette evt mod betaling, i 8 uger.

Men da jeg så fortalte at jeg ville opsige staldlejen pga aflivning men først til juli så ville de ikke hjælpe selvom jeg ville betale dem som aftalt fordi så kunne jeg ikke hjælpe dem fremover smiley

• #5   30. jun Ring til staldejer og fortæl du har fået corona, så kan I sikkkert finde en løsning sammen smiley

• #6   30. jun Ring og sig du har corona og så tilbyd at kom efter kl 22 eller lignede så du undgår andre

Tag en sprit med og sprit af.

Er det ikke dig der konstant har udfordringer med opstaldning og kontrakter?

• #7   30. jun Sjovt du nævner det Ina, jeg kunne næsten gætte hvem der havde skrevet indlægget ud fra overskriften ??

• #8   30. jun Rikke
    Det er virkelig sjovt.

Jeg har ALDRIG stået opstaldet steder med hverken depositum eller med kontrakter.

Og ærligt jeg er en SKOVL til at betale præcis den 1. så hun får nogen gange pengene den 5. kl 4 om natten. (Men de får dem 100%)

Men har virkelig i de 15 år jeg har haft hest aldrig haft behov for det. Og så ser man det ene emne efter det andet fra samme bruger hvor det er så stort et problem.

• #9   3. jul Og ellers skriv til staldejer at du sender en anden person der ud og tømmer boksen.

Den skal vel tømmes og ikke gøres klar til hesten kommer ind igen, så det jo ligegyldigt hvor lang tid eller hvor ergonomisk det bliver gjort, bare lort og strøelse kommer på møddingen og boksen er tom.

PS update gerne på hvad du gør.

Kommentér på:
Opsigelse staldleje

x