{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Efterlysning af 4 heste/ponyer {{forumTopicSubject}}

Jeg efterlyser 4 heste/ponyer:

Lazio: En haflinger-lignede vallak på 15 år. Han er rød m/ lys man og hale. Sok på begge forden + venstre bagben og har en bred gennemløbende blis. Han er frysemærket i venstre side af sadellejet. Han har grønt hestepas og er 138 cm høj. Sidste spor af Lazio ender i Holbæk-Kalundborg-området. Derfra blev han solgt omkring vinteren 2004, måske starten af 2005.

"Bella": Islænderblandings-hoppe på 7 år. Har lidt nordbagge-farve, men lidt lysere. Manen er sort/hvid og hun har lidt mørke ben. Når hun bliver klippet er hun meget meget lys. Hun er 136-137 cm høj. Sidste spor ender hos en hestehandler i Kongsted ved Rønnede. Dertil kom hun i sommeren 2003.

Ville meget gerne høre hvor disse to skønne ponyer er blevet af og hvordan de har det.

Bella tilred jeg og vil jo gerne høre hvordan det er gået hende smiley

Billeder af begge ponyer kan mailes...

Jeg efterlyser også min gamle hoppe, "Luize". Sidste spor af hende er hos hestehandler Torben Andersen i Rønnede. Dertil var hun kommet omkring foråret 2001 (tror jeg nok, men kan huske galt) Hun er brun med stjerne. 152 cm høj og araber-præget hovet. En rigtig køn hoppe. Hun er nu ca. 17 år nu. Hun vævede i boksen.
Billede af hende kan også mailes.

Og sidst men ikke mindst, efterlyser jeg min gamle shetlænder/knabstrupper-hingst. Han er muligvis vallak nu. Han var ca 1 m høj og helt rød uden aftegn. Han havde stamtavle og hed Joker. Lignede næsten en formindsket sportspony smiley Han er nu 12 år nu. Billeder kan ligeledes mailes... Joker tilred jeg også.

Er der nogen af jer der muligvis ved hvor disse heste er idag? Vil så gerne høre hvordan det er gået dem.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Efterlysning af 4 heste/ponyer

Annonce