{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

bidløs og bomløs tilridning {{forumTopicSubject}}

Min hoppe Chanell er 2,5 år nu, og jeg er derfor ved at gør hende sadel og tøjlevant. Jeg bruger en bareback pad og så har jeg brugt min hackamore som "bid". Jeg vil meget gerne tilride hende bidløst, det bliver nok en sidepull. Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der har erfaring med denne måde at ride en hest til på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bidløs og bomløs tilridning
  • #2   15. nov 2013 Hun har kun haft hackamoren på i rundellen til fri longering. Da jeg har pt ikke nogen trense til hende, og hun skulle vænne sig til tøjlerne omkring halsen, der var hackamoren det eneste alternativ udover en grime. Men det ville flagre for meget i en grime.

Hvad mener du med hvordan man er opdraget?

• #3   15. nov 2013 Har endnu ikke nogen erfaring med det men når min på 1,5 engang skal tilrides, bliver det bidløst og delvist bomløst smiley

• #4   15. nov 2013 Jeg har tilredet min frieser/shine vallak sir John John som kan ses i min profil, med bomløs og bidløs:) det køre rigtig godt for os :)har lært ham stop,gå,trav,gallop, hurtig og langsom med stemmen, så det er dejligt:)
    Du kan se den trense jeg bruger i hans profil, den er fra barefoot

• #6   15. nov 2013 Nu har jeg så som sagt heller ikke brugt den på hende, ud over at hun har haft den på i en roundpen. Og opdragelse er nok ikke lige det rigtige ord at bruge i denne sammenhæng. At træne heste har ikke noget med ens opdragelse at gøre, og hvis det havde, insinuerer du, at min opdragelse har gjort mig til en, jeg bestemt ikke er. Btw, så stammer hackamoren fra western genren og bruges i den forbindelse også til tilridning.

Tenna T, tak for din henvendelse, den trense du bruger er vist også en sidepull. Men er glad for at høre det er gået godt med tilridningen smiley

Kommentér på:
bidløs og bomløs tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce