{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Køresyge - Hest {{forumTopicSubject}}

Hej hestemennesker.

Jeg står i en meget uheldig situation, da vi mistænker en af vores fjordheste har køresyge.
Hjemmefra gå han direkte op i traileren, og hans afføring er helt normalt. Ligeså snart vi når frem til stævne pladsen/træning mister han al hans energi, og han afføring bliver helt tyndt, og til tider gider han ikke gå i trailer udefra.

Han sveder ikke, skummer, eller ryster, men vi ved simpelhent ikke hvad det skyldes han bliver sådan.

Er der nogle som har ligene tilfælde, eller ved hvad det kan skyldes.

Tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køresyge - Hest
  • #1   24. nov 2013 Spøjst... Jeg har samme tanke omkring min den store.
    Hvis jeg træner lidt trailer med ham hjemme så går han fint op. Men han vil aldrig gå op igen når vi er ude... Tænker at han bliver skidt tilpas undervejs. Dyrlægen mener dog ikke det kan lade sig gøre... Men det hænger altså godt sammen for mig!
    For min hjælper det hvis rummet er større... Fx hvis skillevæggen er flyttet til siden eller den er gennemsigtig. Han er stadig ikke nem at læsse, men nemmere.
    Min står ellers super pænt under kørsel. Ingen problemer. Han blæser heller ikke ud når man åbner. Han vil bare ikke derind...

Har du overvejet at prøve Zylkéne Hest? Det har en rigtig behagelig beroligende effekt uden at dope dem. Og det er tilladt til stævner, ingen forbudte stoffer!
    Jeg har ikke prøvet det i forbindelse med trailer, men ved anden "stresset situation". Det havde en meget behagelig virkning, og han tog det hele roligt smiley

Kommentér på:
Køresyge - Hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce