Åååh de dejlige piercinger... {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt betaget af piercinger, alle typer, et huld i huden jamen så er jeg med. Siden jeg gik i 5. eller der omkring har jeg drømt om at få lavet en navlepiercing. Jeg har altid gået at vide at når jeg blev 'lidt ældre' måtte jeg godt få den lavet.
Nu fyldte jeg 16 i torsdags og har de sidste mange uger tigget og bedt mine forældre om at få lavet det lille bitte huld i navlen. Jeg er gået så langt at jeg har ønsket mig penge til det i fødseldagsgave og julegave da jeg jo derfor er nødtil at få tilladelsen også.
For hold nu op hvor ville jeg gerne have et lille bitte huld i min navle. hver gang jeg bare rør min navle kan jeg ikke lade vær med at knibe om den med neglene mens jeg forstiller mig et smykke der istedet for..
Jeg ser det som et smykke, en kunst og en udsmykning.. Det gør mutti ikke, hun sys det er noget værre fis, alt med at stikke huller i kroppen, jamen det er jo det sammen som at farve håret neon pinkt, hanekam, flere huller og tusser over hele kroppen end hvad der burde være muligt og en masse små kriminelt oven i det.. Min far er okay med det men min mor... No go.
TOTALT meningsløst emne i know men faldt over et par videoer på youtube igen igen igen og endnu engang fik jeg bare lyst til at få lavet den skide piercing. Oven i det drømte jeg også i nat jeg havde den, et fint hvidt og grønt smykke der sad som jeg altid har forstillet mig det.. Jamen, det minimere da ikke lysten til det..
Andre der står i samme situation, nogen gode råd til at overtale mutti? kommentare jamen alt er velkommen bare tonen er den positive retning
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
Havde dog ikke de store problemer med at overtale dem til navlepiercingen - men da jeg begyndte at snakke om at få en piercing i ansigtet var det en noget anden snak....
Jeg gik på kompromis (hahahah) og sagde at jeg ville "nøjes" med en næsepiercing (ville gerne have haft i læben), og at jeg kun ville gå med en lillebitte sten i den - jeg skulle nok selv betale, og klare det hele, og selv stå med lorten hvis der gik betændelse og det ene og det andet i den.
Og så ønskede jeg mig en tilladelse i julegave - og det fik jeg! hihi
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Min far er som sagt okay med på den, jeg skal selv stå for alt besvær, betaling og alt sådan noget, min mor mener det er et NO GO
Isabella: hun mener at jeg skal 'vente til jeg bliver ældre' men jah... det sagde hun for 4 år siden, ikke så specifikt med den undskyldning
jan 2012
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.214
Måske du skulle hive din mor forbi en af de pænere piercing butikker, så hun kan se hvordan det foregår? Gorlubb inde på Vesterbro er et utroligt fint sted, med et meget klinisk og rent indrettet lokale
jan 2012
bare ærveligt at det bedste vi har i vejle hvor jeg bor stinker af røg og ikke ligefrem virker enormt flot og ordentligt. Det må blive næstegang vi skal noget storby ligende
Men at få den lavet uden deres samtykke gider jeg ikke. Så får jeg aldrig lov til noget som helst nogen sinde igen. Den der med at bryde deres tillid dur ik. Jeg har en del frihed nu fordi jeg har bygget det op og sådan noget smadre alt ned igen
aug 2012
Følger: 45 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 397
Men forældre plejer at true med at rive den ud og smide dig ud. Smide dig ud af ulovligt indtil du er 18 og rive den ud gør de ikke!
Som Marie siger, spørgsmålet er om du vil trodse dine forældre. Og hvis du gør, går jeg meget gerne med ned med dig, og får den lavet!
jan 2012
Hold kæft det må enlig gøre ondt at få revet den ud... puha
aug 2012
Og Emma, du siger bare til din mor at hun kan spørge mig omkring det hele. Som uddannet piercer kan jeg vidst svare på et par spørgsmål eller to
aug 2012
jan 2012
Så jeg tror sq jeg skal ha lavet en hel masse gode argumenter for hvorfor jeg burde få min vilje.. Og finde ud af hvad det er der enlig er grunden til jeg ikke må
mar 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 732
jan 2012
mar 2005
Kunne måske forestille mig det er den "seksuelle" udtoning den giver , uden at vide det. Men prøv evt at køb en fakepiercing og sæt i så de kan se det , så kan det være de skifter mening når de har set den
Du kan være sten sikker på man får en eller anden form for afhængighed a det, vil gerne op på 25 , men ved ikke lige hvor de sidste to skal være, syns jeg begynder at løbe tør for steder, tatoveringer er jeg slet ikke færdig med, men igen , er løbet lidt tør for steder efter hånden
jan 2012
Jeg tror nemlig også det er det med det 'seksuelle' i det specielt min mor ikke er helt med på. Jeg har prøvet at lokke en grund ud af hende men det dybeste er at jeg har masser af tid til at få den lavet, så tror også lidt det er fordi hun tror at bare fordi jeg får lavet en piercing mere så forsvinder hendes 'lille pige' måske..
Men jeg havde faktisk ikke tænkt over at købe en af de der fakepiercinger så de kan se det, og for jeg selv kan. Det var enlig en go idé
mar 2005
Jeg anbefaler at købe på www.piercingpusher.dk , det er den jeg primært bruger , og er fantastisk glad for at bruge den
Og ellers bodymode.dk
Åååh de dejlige piercinger...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside