{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Praktik i udlandet? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har været i praktik i udlandet. Jeg har tit tænkt på hvor fedt det kunne være at drive kvæg fra hesteryg, men det gør man nok ikke så meget mere? Men er der nogen der har prøvet det, eller noget andet indenfor landbrug, dyr? Vil gerne hører jeres oplevelse og hvor i var henne hvad i lavede osv. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik i udlandet?
  • #1   11. dec 2013 Jeg har dog kun været af sted en måned. Men var i en engelsk jagtstald smiley

  • #2   11. dec 2013 Hvordan var det?:)

  • #3   11. dec 2013 Selve oplevelsen var så fed! Det er at komme ud at møde en anden kultur og opleve, hvordan andre lande ser på hestene, var en spændende oplevelse! Jagtridning i England og jagtridning i Danmark er to MEGET forskellige ting! Når jagtsæsonen slutter her hjemme, starter den rigtige sæson der ovre. Jagtridning der ovre har en meget længere og større tradition, hvilket virkelig også mærkes på stemningen smiley
    Jeg var i et forholdsvis rigt kvarter, hvilket også kunne mærkes på befolkningen der. Jeg havde både virkelig gode oplevelser i stalden, som jeg lærte noget af, men også oplevelser jeg helst havde været foruden, men en ting er sikkert: Jeg kunne så godt finde på at arbejde i udlandet igen! smiley


  • #4   11. dec 2013 Det lyder meget spænende! Tak smiley

Kommentér på:
Praktik i udlandet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce