{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

EH par SØGES {{forumTopicSubject}}

Da jeg langt om længe har fået solgt den sidste af mine EH'ere i går skal jeg til at købe nye ind..

Jeg solgte da jeg ville noget mere inden for EH avlen end jeg havde mulighed for med 40-50 halvdårlige EH hopper og hingste, der var ikke salg nok i det og det jeg tjente på det var næsten minimalt i forhold til hvad jeg brugte på hestene og på at lave føllene..

DERFOR er det nu endelig blevet tid til at jeg skal købe nogen nye heste ind. jeg regner med at kunne købe etpar som i jeg vil have både hoppe eller hingst, eller som minimum en hoppe+bedækning tilbudt (vil ikke have den ifolet det gør jeg selv med diverse hjælpere)

Jeg køber intet før jeg er helt igennem tilfreds med både pris og hest. Jeg tillader mig retten til at vælge fra hvis jeg ikke har interresse i hesten, også uden at skulle stilles til 'forhør' for grunden til afslag..

Vi snakker at jeg har 10-12 pas og ca 1.800.000 eq at gøre godt med. Jeg kan ligge ting fra DSM eller lidt mere eq hvis hesten bare er den perfekte drømmehest.

Jeg har ikke de vilde krav til en hest.
- Jeg køber gerne føl.
- INGEN heste over 12 (ikke intra i heste med DVS) Er hesten inden for den alder hvor den kan trænes forventer jeg dette er godt igang.
- Race er lige glad med men den SKAL ligge godt på ranglisterne.
- Enten et par (altså hoppe og hingst i samme race) eller en hoppe
Jeg vil have link til de heste i vil sælge, ikke bare noget 'kig min EH stald' Disse bliver ignoreret.
- GP har jeg ikke noget konkret krav til da det jo variere meget mellem racerne, dog kigger jeg også på GP og forældrenes færdigheder.
- jeg køber den bedst mulige hest jeg kan få for pengene, derfor vælger jeg fra og til som det passer mig

Er det hoppe med bedækning med
- hoppen er klar til at blive bedække
- En drægtig hoppe har ingen interresse
- må gerne ha fået føl før.
- Skal gerne ha prøvet krafter med stævnerne så der er nogen resultater at kigge på

Heste med ting fra DSM kan have interrese dog ikke DVS

Har i spørgsmål så skriv endelig og spørg

Skriv hvad i har. Jeg gentager lige mig selv engang,

- link
- jeg har ret til at vælge fra og til.
- ovenstående krav skal være overholdt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EH par SØGES
Kommentér på:
EH par SØGES

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce