{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Søger passer/træner/blupper mm. {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en træner, blupper, passer og avler! smiley
Jeg søger mest en person - det er lidt nemmere at finde rundt i med løn og sådan - men nu deler jeg det op i kategorier!

TRÆNER
Jeg søger en træner, som kan træne alle mine heste op, brug af equus er okay til mad og energi, men jeg næsten ingen. Du må kun bruge et hvis antal AP om dagen, mængden aftales!

BLUPPER
Jeg søger en blupper, som skal bluppe hele min appa-avl (appaer over 1000 i gp) og alle mine eh'er smiley Du må kun bruge et hvis antal AP om dagen, mængden aftales!

PASSER
Jeg søger en passer, som skal passe alle mine heste ved at give vand, foder, gulerod, kæle og hvis det er nødvendigt melde ind på et Ridecenter (ridecenteret skal være billigst muligt og skal have gulerødder!) du må også meget gerne tage dem til konkurrencer DEM SOM KAN smiley

AVLER
Jeg skal have nogen til at avle mine eh'er smiley min bedækningstid er 10:10 eller 22:10 smiley det er også dit job at gøre dem klar til bedækning næste dag smiley der skal bedækkes hver dag hvis der kan, og mindst 4 gange om ugen smiley

Løn aftales men indgår DSM eller pas, et bestemmer i IKKE selv, jeg bestemmer om i får DSM eller pas efter om i har gjordt jeres arbejde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger passer/træner/blupper mm.
Kommentér på:
Søger passer/træner/blupper mm.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce