Afblegning - spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}
Da jeg for nogle år siden næsten havde helt sort hår og farvede hår indtil for ca. 1/2 år siden(dog lysere brunt), har det resulteret i at jeg har fået noget ret trælst 3-4 farvet hår... Jeg har så prøvet at afblege mit hår i dag, hvilket ikke rigtig hjalp andet end det gjorde det lidt mere rødligt... Jeg har noget tykt, bølget langt hår næsten helt ned til taljen (så er pænt ked af det er flere farver/nuancer)
Jeg har så været ude og købe noget "prof" afblegning der skulle fjerne alt farven fra håret og gøre det "Hvidt", men vil det virke og vil håret blive ens hvis jeg så farver oven i det blonde?
Og hvor lang tid burde jeg vente med at afblege det, nu hvor jeg har været i gang i dag?
Og at det bliver "orange" rører mig ikke, da jeg alligevel skal have det brunt igen
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
Det mørke farven kan og vil aldrig skade dit hår mere end afblegning, dvs, var jeg dig, og ville jeg det var ens farvet, ville jeg farve det mørkt, lade det være i et par mdr, også ligge striber i. På den måde undgår du den råde/orange farve som du ikke vil have, og du får en naturlig og flot overgang:-) Den eneste mørke farve der er skadelig for håret, er den kolde sorte... Der er INGEN røde pigmenter i, og det er det, som ødelægger håret. Derfor, ALTID sørg for, at der er godt med rød pigment i, og dette gør absolut ikke håret rødt! Faktisk er den normale sorte hårfarve, den med mest røde pigmenter;-)
mar 2008
jul 2013
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 440
mar 2008
Afblegning - spørgsmål..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside