{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Afblegning - spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg for nogle år siden næsten havde helt sort hår og farvede hår indtil for ca. 1/2 år siden(dog lysere brunt), har det resulteret i at jeg har fået noget ret trælst 3-4 farvet hår... Jeg har så prøvet at afblege mit hår i dag, hvilket ikke rigtig hjalp andet end det gjorde det lidt mere rødligt... Jeg har noget tykt, bølget langt hår næsten helt ned til taljen (så er pænt ked af det er flere farver/nuancer)

Jeg har så været ude og købe noget "prof" afblegning der skulle fjerne alt farven fra håret og gøre det "Hvidt", men vil det virke og vil håret blive ens hvis jeg så farver oven i det blonde?

Og hvor lang tid burde jeg vente med at afblege det, nu hvor jeg har været i gang i dag?

Og at det bliver "orange" rører mig ikke, da jeg alligevel skal have det brunt igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afblegning - spørgsmål..
  • #2   14. mar 2014 Jo, afblegning af håret ER det værste og det som skader håret mest. Dog vil jeg sige, at du skal have lyse striber i nogle gange, så du kan få det naturligt igen... Det du har gang i nu, er det ALLE gør forkert.. Nemlig at prøve at afblege håret fuldstændig og du kan risikere, at dit hår falder af.. Få nogle lyse striber i, 3-5 gange, og lad der gå mindst 14 dage imellem afblegningerne..

Det mørke farven kan og vil aldrig skade dit hår mere end afblegning, dvs, var jeg dig, og ville jeg det var ens farvet, ville jeg farve det mørkt, lade det være i et par mdr, også ligge striber i. På den måde undgår du den råde/orange farve som du ikke vil have, og du får en naturlig og flot overgang:-) Den eneste mørke farve der er skadelig for håret, er den kolde sorte... Der er INGEN røde pigmenter i, og det er det, som ødelægger håret. Derfor, ALTID sørg for, at der er godt med rød pigment i, og dette gør absolut ikke håret rødt! Faktisk er den normale sorte hårfarve, den med mest røde pigmenter;-)

• #3   14. mar 2014 Vil du at dit hår ikke tager skade, så få striber i fra nu af og frem de næste mange mdr, så undgår du den skade dit hår vil få via at få det mørkt, så start med de lyse striber nu:-) Men ALDRIG farv det lyst, for at få det mørkt igen.. Dumt. Det er bare en atter skade på håret og uanset hvilken farve man farver sit hår, vil håret altid tage skade for hver eneste gang smiley

• #4   14. mar 2014 Har haft snakket med odense frisørskole (eller hvad det nu hedder) og de vil ikke engang røre det med en ildtang, hvis det skulle afbleges, så tror bare jeg må bide tænderne sammen og klippe de værste af smiley

• #5   14. mar 2014 Præcis.. lige det jeg tænkte de ville sige;-)

Kommentér på:
Afblegning - spørgsmål..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce