lotteriv - giv jeres mening tilkende :3 {{forumTopicSubject}}
hejsa
hvad synes i enlig om lotteriet?
har det før været en yndlings begivenhed eller er det blevet det?
sluger begivenheden for mange penge?
har denne omgangs lotteri været for lang (iforhold til at den denne her gang varer 1 måned, og den plejer den ikke)
evt. skriv flere ting
alså bare generalt hvad i synes om begivenheden
jeg har før ELSKET lotteri, men det har ikke være ''yndlings yndlings''
men synes bare at den denne her gang er for ''langtrukket'' alså i starten er den dejligt, og nu er man ved at være lidt halv træt af det? alså sådan lidt
og ja, det sluger ekstremt MANGE equus, jeg køber højst 4 lodder hver gang, er gået ned til 3, det har jeg gjort et stykke tid nu
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Personligt synes jeg det er irriterende at folk ikke sender lodder tilbage. Sidst vi havde lotteri var der over 50 jeg havde sendt til, som ikke sendte retur. Savner seriøst en "skriv til alle venner" knap, så jeg kunne sende en fælles besked ud, da jeg sender lodder ud i starten af begivenheden til alle mine venner.
Det fede ved lotteriet er at alle har chance for at få hovedpræmierne (jeg vandt min første guddommelige i et lotteri), og at der er noget på alle lodder.
Synes dog ikke priserne er særlig begynder-venlige, og måske at de burde ligge mængden af equus efter f.eks. equus-beholdning eller måske ancinitet (vi mere erfarne brugere holder jo bare for hinanden). en begynder har måske 5000 equus og de er da hurtigt væk på den her begivenhed..
Kunne være fedt hvis alle fik f.eks. 1 lod ved at logge på/ video etc., så de to ved konkurrancer som gratis, og så betaling for resten. Så ville man automatisk være med selvom man ikke har en top konkurrance hest eller en masse equus.
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
sep 2009
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.196
det kunne faktisk være en god ide med de der ''modtag ét lod pr. trækning gratis''
Camilla: ja det er dejligt at få fyldt lageret op, det er det bedste af det hele, men gad så godt at få kisten (håber jeg hver gang) så tror det er derfor jeg bliver så sur/skuffet ved hver lodtrækning?
Sixtus: du er så heldig!
sep 2009
feb 2013
sep 2009
feb 2013
lotteriv - giv jeres mening tilkende :3
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside