{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

lotteriv - giv jeres mening tilkende :3 {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

hvad synes i enlig om lotteriet?
har det før været en yndlings begivenhed eller er det blevet det?
sluger begivenheden for mange penge?
har denne omgangs lotteri været for lang (iforhold til at den denne her gang varer 1 måned, og den plejer den ikke)
evt. skriv flere ting smiley alså bare generalt hvad i synes om begivenheden smiley

jeg har før ELSKET lotteri, men det har ikke være ''yndlings yndlings'' smiley men synes bare at den denne her gang er for ''langtrukket'' alså i starten er den dejligt, og nu er man ved at være lidt halv træt af det? alså sådan lidt smiley
og ja, det sluger ekstremt MANGE equus, jeg køber højst 4 lodder hver gang, er gået ned til 3, det har jeg gjort et stykke tid nu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lotteriv - giv jeres mening tilkende :3
  • #1   18. mar 2014 Jeg synes også det her lotteri er for langtrukkent. Men det er vel for at man har kunnet købe de dersens vildheste imens. smiley
    Personligt synes jeg det er irriterende at folk ikke sender lodder tilbage. Sidst vi havde lotteri var der over 50 jeg havde sendt til, som ikke sendte retur. Savner seriøst en "skriv til alle venner" knap, så jeg kunne sende en fælles besked ud, da jeg sender lodder ud i starten af begivenheden til alle mine venner.

Det fede ved lotteriet er at alle har chance for at få hovedpræmierne (jeg vandt min første guddommelige i et lotteri), og at der er noget på alle lodder.
    Synes dog ikke priserne er særlig begynder-venlige, og måske at de burde ligge mængden af equus efter f.eks. equus-beholdning eller måske ancinitet (vi mere erfarne brugere holder jo bare for hinanden). en begynder har måske 5000 equus og de er da hurtigt væk på den her begivenhed..

Kunne være fedt hvis alle fik f.eks. 1 lod ved at logge på/ video etc., så de to ved konkurrancer som gratis, og så betaling for resten. Så ville man automatisk være med selvom man ikke har en top konkurrance hest eller en masse equus. smiley

• #2   18. mar 2014 Syntes det er fint at få fyldt lageret op smiley og at jeg faktisk kan vinde lidt mere når jeg alligevel køber ap'er smiley

• #4   18. mar 2014 Nå ja Sixtus, hvad blev afklaringen egentligt?

• #5   18. mar 2014 Rynke: du kan faktisk skrive en fælles besked, du skal bare sætte '','' (alså et komma) imellem hver modtager smiley men jo det er skide træls, at man ikke for bytte så meget med venner osv smiley

det kunne faktisk være en god ide med de der ''modtag ét lod pr. trækning gratis'' smiley

Camilla: ja det er dejligt at få fyldt lageret op, det er det bedste af det hele, men gad så godt at få kisten (håber jeg hver gang) så tror det er derfor jeg bliver så sur/skuffet ved hver lodtrækning? smiley hvis jeg fik dén tror jeg faktisk at resten af DSM tingene man får er mere ''lige meget'' efterfølgende men stadig gode smiley - hvis du forstår mig smiley

Sixtus: du er så heldig! smiley

• #6   18. mar 2014 Jeg har mere end 100 venner, så det tager SINDSYGT lang tid, især fordi man kun kan sende til ti af gangen -.-

• #7   18. mar 2014 når ja okay ;/ at skulle sende over 10 beskeder, det bliver træls i længden smiley

• #8   18. mar 2014 Det bliver sindsygt træls.. Så har lige sendt det som forslag til howrse smiley

• #9   18. mar 2014 god ide smiley vi må håbe de laver det :3

Kommentér på:
lotteriv - giv jeres mening tilkende :3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce