{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grandprix heste købes
  • #2   16. apr 2014 Ja, men det er nok mig, der ikke har formuleret mig rigtigt. Den skal bare kunne få en god placering.

• #3   16. apr 2014 Har en eller to stående tilbage i salget, de lander minimum inden for top 10 hvis de bliver trænet korrekt smiley de står til 10 pas i salget og er til spring om onsdagen. Laver først nye elite føl til salg om ca 4 uger.

Tror der kommer nye welsh eliter til galop, snarest har i hvert fald selv bestilt, men de koster også 10-14 pas.

Hvis der er trav eliter i salget omkring de 1215 gp er de også rimelige nuy fra forrige uge

Knapperne til dressur kom i sidste uge for nåede nemlig ikke at gøre min færdig og ligger omkring 1128/9 gp

Til terræn er der enten AT'er eller Conner du skal have fat i, tror i ikke der er nogen i salget pt til top 10 placering

Western har jeg ikke styr på, da jeg syntes det bliver for dyrt at skulle være med begge steder, så holder mig kun til klassisk smiley

• #4   16. apr 2014 Okay, jeg siger mange tak.
    Kan man bestille ved dig?

• #5   16. apr 2014 Det kan du sagtens, men der bliver først lavet nye føl til spring om ca 4 uger så dem der er nu holder deres placeringer en god rum tid smiley

og hvis det welsh til galop kan jeg sagtens give beskeden videre smiley

• #6   16. apr 2014 men hvis du ikke har vip, så skriv en besked inden du køber for så smider jeg lige mordax bonussen på dem smiley

• #7   16. apr 2014 Okay, det tænker jeg lige over smiley

Kommentér på:
Grandprix heste købes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce