dum dommer {{forumTopicSubject}}
Jeg var i hedensted i går og ride LA1 og LA3. I den første klasse kigger han altid og skal finde ud af hvor han nu er kommet hen, ( der var MEGET udsmykket )
og der red vi til 59, ?? % hvor jeg ikke syndtes vi skulle havde haft så meget meen, jah det syndtes hun nok så
som også er okay, hihi. når men i den anden klasse gik han RIGTIG godt, ( spændte lidt ) ellers syndtes jeg det gik meget godt han kiggede ikke eller noget. men så syndtes dommern ikke om ham og vi fik 53,66 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nøj jeg blev sur. hende gider jeg ikke ride ved mere. hun kunne i det mindste havde givet 55 eller noget,....
HUN GAV 2 FOR EN GALOP DER VAR VIST FORKERT?? en middel galop, jeg red frem af og prøvede at lave galoppen stor, og det får man 2 for????????¨'
HUn råbte også af en anden rytter der red rundt om banen som hun godt måtte, ( rigtigt ) men umbenbart ikke for hende??????????????????????????????????????
Undskyld, har bare noget jeg lige skal af med.
Har i prøvet noget af det samme? at blive uratfærdigt dømt???
nov 2004
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 507
Men min hest, er ikke altid lige nem og ride, og kunne mærke den var ved at gå i luften med mig, så var nødtil at tage hårdt fat i den, for at undvige. også råbte dommeren da også ad mig. (har aldrig prøvet det før). Så det endte med jeg hilste af, for ville ikke ride ved den dommer så. Dog skulle jeg starte La2 bagefter ved den samme dommer, og self dømte vedkommende mig jo så ned, så red til 58%, selvom den gik til noget mere..
Men sårn er det jo, det kan jo ikke gå lige godt hver gang, så det bare op på hesten igen
mar 2006
Følger: 104 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 441
Så skullew vi ride LA1 og der fik vi 60% selvom jeg var ved at glemme banen og tilbagetrædningen blev rigtig dårlig...
-underligt?
dum dommer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside