{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

dum dommer {{forumTopicSubject}}

Jeg var i hedensted i går og ride LA1 og LA3. I den første klasse kigger han altid og skal finde ud af hvor han nu er kommet hen, ( der var MEGET udsmykket )
og der red vi til 59, ?? % hvor jeg ikke syndtes vi skulle havde haft så meget meen, jah det syndtes hun nok så smiley som også er okay, hihi. når men i den anden klasse gik han RIGTIG godt, ( spændte lidt ) ellers syndtes jeg det gik meget godt han kiggede ikke eller noget. men så syndtes dommern ikke om ham og vi fik 53,66 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nøj jeg blev sur. hende gider jeg ikke ride ved mere. hun kunne i det mindste havde givet 55 eller noget,....

HUN GAV 2 FOR EN GALOP DER VAR VIST FORKERT?? en middel galop, jeg red frem af og prøvede at lave galoppen stor, og det får man 2 for????????¨'

HUn råbte også af en anden rytter der red rundt om banen som hun godt måtte, ( rigtigt ) men umbenbart ikke for hende??????????????????????????????????????

Undskyld, har bare noget jeg lige skal af med.

Har i prøvet noget af det samme? at blive uratfærdigt dømt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dum dommer
  • #1   21. jan 2007 hej. oplevede næsten det samme igår. Det skal lige siges den her dommer er kendt for at råbe af folk, både store og små..
    Men min hest, er ikke altid lige nem og ride, og kunne mærke den var ved at gå i luften med mig, så var nødtil at tage hårdt fat i den, for at undvige. også råbte dommeren da også ad mig. (har aldrig prøvet det før). Så det endte med jeg hilste af, for ville ikke ride ved den dommer så. Dog skulle jeg starte La2 bagefter ved den samme dommer, og self dømte vedkommende mig jo så ned, så red til 58%, selvom den gik til noget mere..

Men sårn er det jo, det kan jo ikke gå lige godt hver gang, så det bare op på hesten igen smiley

• #2   21. jan 2007 Jo... Til 3. afdeling af klubmester... skulle ride LB2 og det var min anden LB klasse.. Sidst vi red LB2 som var første LB nogensinde gik det godt, men troede ikk jeg blev placeret.. det gjorde jeg med 64%.. nå men så varmede jeg op og hun var fantastisk! Inde på banen var hun også den dejligste og jeg syndes jeg aldrig havde redet flottere porgram... Og så gik jeg 59%!! har kun haft under 60% en gang før at det var det første stævne! Nej hvor blev jeg gal på dommeren..

Så skullew vi ride LA1 og der fik vi 60% selvom jeg var ved at glemme banen og tilbagetrædningen blev rigtig dårlig...

-underligt?

Kommentér på:
dum dommer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce