{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

ryste på hovedet {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en fjordhest på 4 år
jrg syndes det var på tide hun begyndte at bruge hjernen på en anden måde en hun er van til og har prøvet at kilde hende ved øret men det kilder ikke på hende hun slikker mig bare i ansigtet og syndes det er dejlidt har i måske en anden god metode eller andre tricks jeg kan lære hende på nær løfte det ene ben og stejle (de eneste to ting jeg ikke vil lære hende) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryste på hovedet
  • #2   15. jun 2014 Hehe det hat jeg også prøvet jeg har selv gjordt det med en fjer bre får at se om det virkede men det virkede heller ikke men tak for dit svar
    smiley

• #3   15. jun 2014 smile: en finger kilder på enten overlæben eller på tandkødet samt en kommando feks. smile

ryste på hovedet: prikke med en tandstik på bringen for at lære den ja og prikke midt på halsen for et nej.

Gabe: finger ind i siden af munden (det får dem til at tykke og kan stimuler lysten til at gabe) og kommando evt. gabe

Ellers kan du lære den ind parkering til en skammel feks hvis du stiger op fra en

Det er ikke decideret tricks men kig evt. Ute Lehmanns fundament klasse for at få idéer til jordarbejde
    :

• #4   15. jun 2014 Tak kigger på deted det samme

Kommentér på:
ryste på hovedet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce