Piercing spørgsmål? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have lavet piercing her i løbet af sommerferien.
Jeg vil godt have lavet sådan en læbe-piercing som på billedet (har sådan en falsk helix ørering som jeg satte på læben for at prøve at se hvordan det ser ud)
Dog har jeg et spørgsmål, for jeg har i forvejen almindelige øreringe som jeg fik sidste sommer, og de har været en smule betændte, og første gang jeg fik øreringe var vi nød til at lade hullerne gro.
Nu er de så helet rigtig flot! Og ingen tegn på allergi for andre øreringe, men jeg går normalt altid med sølv øreringe.
Men jeg vil bare vide om det så også kan gå galt hvis jeg går ind og får lavet en læbepiercing, har læst mig lidt frem til det og var inde og besøge piercingsalonen, men de sagde at risikoen kan være minimalt, men det er alt efter person til person...
Er der nogen af jer som har prøvet det? Og hvis ja, kan I så ikke lige forklare mig hvordan og hvor ledes?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 88 Svar: 409
Men prøv det og ved de mindste problemer så ta den ud:)
jul 2011
Følger: 44 Følgere: 36 Emner: 65 Svar: 1.043
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
hvis du allerede har haft problemer med ørene, så bør du nok tænke dig om en ekstra gang
okt 2009
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 2 Emner: 106 Svar: 391
Jeg har også tænkt på en fake piercing.. men syntes bare det er sådan lidt.. hvorfor fake hvis du kan få en real ikke? Også skal det jo så være en ægte sølv så den ikke ruster eller smager grimt
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
jeg får senere lavet piercing i næsen, som jeg ikke har længere. jeg fik for et lille år siden lavet piercinger i mine bryster, som der gik så voldsom infektion i at jeg var tæt på også at miste mit venstre bryst, jeg er lige i sidste uge blevet clearet og får lov at beholde brystet, men har stadig betændelse i dem begge.
så tænk dig om en ekstra gang inden du gør det, og hvis du gør det så tag ingen chancer hvis det viser sig at din krop ikke vil acceptere det. og husk på at det uanset laver et ar, held og lykke med det
Piercing spørgsmål?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside