{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Piercing spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have lavet piercing her i løbet af sommerferien.
Jeg vil godt have lavet sådan en læbe-piercing som på billedet (har sådan en falsk helix ørering som jeg satte på læben for at prøve at se hvordan det ser ud)

Dog har jeg et spørgsmål, for jeg har i forvejen almindelige øreringe som jeg fik sidste sommer, og de har været en smule betændte, og første gang jeg fik øreringe var vi nød til at lade hullerne gro.

Nu er de så helet rigtig flot! Og ingen tegn på allergi for andre øreringe, men jeg går normalt altid med sølv øreringe.

Men jeg vil bare vide om det så også kan gå galt hvis jeg går ind og får lavet en læbepiercing, har læst mig lidt frem til det og var inde og besøge piercingsalonen, men de sagde at risikoen kan være minimalt, men det er alt efter person til person...

Er der nogen af jer som har prøvet det? Og hvis ja, kan I så ikke lige forklare mig hvordan og hvor ledes? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercing spørgsmål?
  • #3   26. jun 2014 Har haft snake bite 4-5 gange labret 2 gange og en madonna ingen af dem har jeg ar fra! os selvom jeg var på skadestuen for og få fjernet den ene af dem:)
    Men prøv det og ved de mindste problemer så ta den ud:)

• #4   26. jun 2014 Jeg overvejer også at få lavet en af dem.. og den eneste regel jeg har lavet med mig selv, hvis der bliver det mindste problem så stopper jeg og tager den ud:)

• #5   26. jun 2014 piercinger er somregel lavet af kirurgisk stål og det kan de fleste af os tåle, men men
    hvis du allerede har haft problemer med ørene, så bør du nok tænke dig om en ekstra gang

• #6   26. jun 2014 Første gang jeg fik lavet øreringe var jeg 6, og der var der problemer. Så dem fjernede jeg med det samme! Jeg blev så enig med min mor om jeg ville prøve igen når jeg blev ældre, jeg fik så lavet nye her sidste sommer. Det eneste problem der var, var at jeg havde fået et ar på det ene øre, fordi hun havde lavet et hul oven i det gamle hul, og det gav lidt problemer, som så er blevet beder nu.

Jeg har også tænkt på en fake piercing.. men syntes bare det er sådan lidt.. hvorfor fake hvis du kan få en real ikke? Også skal det jo så være en ægte sølv så den ikke ruster eller smager grimt smiley

• #7   26. jun 2014 Johanne jeg fik som barn lavet huller i ørene, jeg ved at miste det ene øre, jeg kan altså ikke tåle den slags smykker.
    jeg får senere lavet piercing i næsen, som jeg ikke har længere. jeg fik for et lille år siden lavet piercinger i mine bryster, som der gik så voldsom infektion i at jeg var tæt på også at miste mit venstre bryst, jeg er lige i sidste uge blevet clearet og får lov at beholde brystet, men har stadig betændelse i dem begge.

så tænk dig om en ekstra gang inden du gør det, og hvis du gør det så tag ingen chancer hvis det viser sig at din krop ikke vil acceptere det. og husk på at det uanset laver et ar, held og lykke med det

Kommentér på:
Piercing spørgsmål?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce