{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Salg og bedækninger og andet! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være godt i gang med at avle æsler Derfor vil jeg også gerne tjene lidt på dem xD

Bedækninger:
Man kan finde nogle i offentligt til 7.500 equus pr hvor de ofte har 313-311 GP altså den lidt dårligere GP Jeg har også nogle "bedrer" der har 310 og derunder som man kan bestille bedækninger af til højere priser Dog giver den bedste hingst ikke bedækninger endnu

Bestillinger:
Man kan også bestille æsel føl I første omgang kan der vælges mellem de mange føl jeg allerede har avlet, men ellers kan de bestille på denne måde

Køn:
Ca GP:
Farve:

Man kan også vælge forældre helt selv! Dog bliver det ikke af de bedste og næst bedste par

Ellers er man velkommen til at vælge mellem dem der er avlet, og der man vil have avlet

Salg:
Af og til sælger jeg nogle Priserne er forskellige alt efter alderen, GP'en, kønnet og hvor mange bedækninger den har tilbage En godt brugt Æsel med den mest normale GP der ligger på 313-311 der ikke har flere bedækninger tilbage kan blive solgt til 5.000 - 7.000 equus hvor kønnet er ligegyldigt

Hvis man vil benytte sig af mine tilbud, så skriv til mig på Howrse Jeg hedder katkaas derinde ^^

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Salg og bedækninger og andet!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce