505 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Udfordringer og bedømmelser"
Udfordringer og bedømmelser
Er der virkelig ingen som går igennem profiler mere og giver bedømmelser? Synes heller ikke rigtig der er nogen som sender nogen udfordringer mere til hinanden... Eller for den sags skyld bare kom...
Er der virkelig ingen som går igennem profiler mere og giver bedømmelser? Synes heller ikke rigtig der er nogen som sender nogen udfordringer mere til hinanden... Eller for den sags skyld bare kom...
Skrevet af: Heste frihed DK - 31. jan 2018
Bedømmelser og udfordringer
Hej Nu har jeg for første gang fået oprettet en hest herinde. Da jeg ikke har haft hest herinde før er jeg ikke helt med på det med bedømmelser og udfordringer. Håber der er nogen der vil forklare...
Hej Nu har jeg for første gang fået oprettet en hest herinde. Da jeg ikke har haft hest herinde før er jeg ikke helt med på det med bedømmelser og udfordringer. Håber der er nogen der vil forklare...
Skrevet af: Tove n - 1. jun 2013
Udfordringer og bedømmelser! :-)
Hej alle sammen! Jeg vil meget gerne have nogen bedømmelser på Rosetta og Armani, så vil jeg blive rigtig glad, hvis i gad at kigge forbi Rosetta og Armani med en bedømmelse og en kommentar :-) O...
Hej alle sammen! Jeg vil meget gerne have nogen bedømmelser på Rosetta og Armani, så vil jeg blive rigtig glad, hvis i gad at kigge forbi Rosetta og Armani med en bedømmelse og en kommentar :-) O...
Skrevet af: Trine Andersen. R.I.P Rosetta! :-( . - 13. nov 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Installation kogeplade 600 kr.
- Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
- Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
- Opsætning af reol og billeder 750 kr.
- Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
- montering af gardiner 400 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Udfordringer og bedømmelser kom frisk folkens :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside