{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Underlag på ridebane skyld i uøsket adfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så ufattelig dum, så blind og så uvidende!
For 10 måneder siden flyttede jeg min hest fra et ellers skønt opstaldningssted i håbet om at komme til at ride mere. Jeg fik nemlig ikke redet overhovedet, da min hest bukkede som en gal på banen. På det nye sted var der også en bane - men det var en jordbane. Jeg var ekstremt nervøs da jeg skulle derop første gang, men hesten gjorde INTET. Han gik lige som han skulle! På tur har han altid været en engel, men jeg var noget overrasket over den anderledes reaktion på banen. Jeg havde nemlig altid troet det var fordi det kedede ham, og han derfor ville bukke uanset hvor banen lå og hvilken det var.
En dag var jeg så på tur med en veninde og vi tager en galop ved stranden. Lige som jeg sætter hesten i galop - buk, buk, buk! Og her går det så op for mig; det er slet ikke banen, men underlaget den er gal med! At jeg ikke har kunne se det før er ubegribeligt! Han kan simpelthen ikke lide at gå i grus/sand.
Nu er det så bare sådan, at jeg skal tilbage til mit tidligere opstaldningssted og så tænker jeg, tror I det er muligt, at han kan komme til at gå på grusbanen? Hvad kan man mon gøre ved det? Hvis man overhovedet kan gøre noget? Jeg troede engang det var fordi han mistede balancen at han bukkede, men det var det ikke, så det må ganske enkelt være fordi han ikke kan lide følelsen af at "synke i".
Hvis I har oplevet lignende eller sidder med stjernerådet så er jeg meget modtagelig for info smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlag på ridebane skyld i uøsket adfærd
Kommentér på:
Underlag på ridebane skyld i uøsket adfærd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce