{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Blandet EH Emne {{forumTopicSubject}}

Ja, det hele handler om Enhjørninger smiley For ikke skabe 3 emner hver for sig, bliver det i et, måske vil det virke lidt rodet :3

1. Som alle ved, er det ikke altid at man har heldet med ang EH Føl smiley Men af og til får jeg nogle okay gode farver :3 F.eks her i dag 2 lysegrå holstener som er 5% og den sjældneste farve inden for den race ^^ Så hvis nogen vil have nogle billige trofæ heste, så kig under samlinger - Føl smiley

2. Jeg søger en EH Avlspartner til alle racer! Du må gerne have en dejlig bunke EH Hopper, men det er ikke nødvendigt :3 Det er kun en hyggeavl, så det er ikke nødvendigt at bruger AP'er, men det er heller ikke forbudt ^^ Mere information kan du sende en besked på Howrse -

3. Jeg vil gerne have en passer til mine EH Hopper smiley Jeg får nemlig ikke altid passet dem alle, og så skal man bruge AP'er når de skal bedækkes osv ^^ Hvis det kunne have interesse, så skriv til mig, så aftaler vi løn osv -

4. Jeg mangler stadig et par EH Racer, og søger lige ang det kun i Hopper smiley
Racerne er:
KWPN
Irsksportshest
Islænder
Prisen finder vi ud af , så skriv til mig på Howrse her -

5. Mine Hingste giver også bedækninger smiley Hvis du står og mangler nogle, så kig på dem under Forsøg - Tilbyder Bedækninger smiley

Link til min bruger - http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=184380

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Blandet EH Emne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce