{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Gode idéer til frisure (frisør)? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden ret slidte spidser, så jeg skal meget snart til frisøren (dvs. lige så snart jeg får fundet et hul i min kalender og får bestilt en tid). Jeg ved bare virkelig ikke, hvordan jeg gerne vil klippes..

Jeg har før haft pandehår, men da jeg har krøller, var det svært at styre, så det ikke bare krøllede og så mærkeligt ud.
Jeg har også haft det klippet helt op til hagen ca., men det blev bare altid helt fladt i den ene side, når jeg havde sovet en enkelt gang på det, og så var det meget tidskrævende i forhold til at sætte det.

Jeg er ind til videre kun nået frem til, at jeg anyways vil have klippet spidserne (evt. 5-10 cm kortere end nu) + have klippet det i etager igen. Jeg har et gyldent (med et lille bitte snert mod rødligt) naturligt skær i de nederste ca. 10-20 cm, så jeg overvejer lidt at få lavet striber i den samme nuance.

Så nu modtager jeg MEGET GERNE idéer og foreslag til hvordan min nye frisure skal være / hvordan mit hår skal klippes smiley

(mht. billedet er både lyset og kvaliteten noget skidt, men det var for lige at give jer en fornemmelse af længden. Det skal lige siges, at det plejer at krølle mere smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gode idéer til frisure (frisør)? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce