{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Konkurrence på FB {{forumTopicSubject}}

Hejsa Folkens!

Nu er det sådan, at jeg simpelthen ikke kan fordrage konkurrencer med fleste ''likes'' synes godt om mm.
Men så falder jeg for en side på FB, da dette er hesteudstyr.
Jeg tjekker igennem dem, og synes at de fleste som er bedst, de ligger helt nede i bunden. MEN hende der så ligger nr. 1, hun fik lige 100 stemmer på bare 1 time?! Ja man må gerne be' om stemmer, men der begynder jeg at tro ''en der faker med likes'' Dette kan man faktisk godt derinde, men skal betales for.
- Nå... Jamen jeg falder så for denne pige (kender hende privat), hun har lagt et billed ind, og er kun med for at vise sit billed.
Her tænker jeg, hvis hende der fører skal snyde sådan, så vil jeg bestemt hjælpe en pige der har FORTJENT dette.
Denne pige har lige mistet sin mor, og for år tilbage hendes far.
Det var 2 ældre mennesker der holdte hendes konfirmation, og dette var ikke engang familie, da hun slet ikke har rigtigt nogle tilbage! Sådan en pige har fortjent en stemme, som virkelig viser at hun er glad sammen med sin pony. (her er linket til pigen, tror hun ville få et livs chock hvis hun gik hen og vandt, da hun slet ingen chancer har imod hende den anden. https://www.facebook.com/154093627977790/photos/a.879102578810221.1073741827.154093627977790/880855878634891/?type=3&theater

God dag folkens! -Admin

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Konkurrence på FB

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce