{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Devoted Indigo og Undervands Udgravningerne. Hygge. :) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg tænkte på at Devoted Indigo jo snart kommer så jeg tænkte på at lave en lille hyggetråd. ^.^ Så er i klar til når Undervands Udgravningerne kommer? Og går i efter Devoted Indigo eller kun de DSM ting man kan være heldig at finde? Og ja, Devoted Indigo, skulle gerne komme her imellem d. 8-15 Juni. Lad os håbe det bliver d. 8 ^.^

Kom også lige i tanke om 1 vigtig ting omkring Udgravningerne: Man kan være heldig at finde UFO'ere som indeholder enten en knogle eller et relikvie. (Relikviet kan bruges til at forbedre det udstyr du bruger så saml nok at disse relikvier og du kan opgradere dit grave udstyr og grave flere gange pr. dag) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Devoted Indigo og Undervands Udgravningerne. Hygge. :)
  • #1   6. jun 2015 Jeg glæder mig ret meget, har ikke prøvet den type begivenhed endnu, så det skal nok blive sjovt xD Jeg går udelukkende efter Indigo, goder på vejen er kun en bonus smiley

• #2   6. jun 2015 nadine: Haha så er vi to der går direkte efter Indigo. Og er enig med dig, DSM tingene som man kan finde er bare en Bonus. smiley Men jeg glæder mig nu også til at man kan købe Minepakker så man kan komme hurtigere videre i begivenheden. xD

• #3   6. jun 2015 Jeg går selvfølgelig efter Devoted Indigo smiley

Kan ikke huske om man graver gaverne op, eller om de er i dynamit pakkerne? Nogle der kan huske det? smiley

Men går efter både gaver og guden, hæh.

• #4   6. jun 2015 Går helt sikkert direkte efter Devoted Indigo smiley
    Men selvfølgelig er det dejligt at få nogle DSM ting smiley

• #5   6. jun 2015 Ja jeg har så ikke set frem til denne begivenedhed smiley

For mig behøvede den ikke komme igen haha
    ej er slet ikke til det der klik og vent begivenheder som er lidt ala det samme denne , vande blomster , bage , pinata osv osv smiley

De fylder virkelig for meget smiley smiley

men ja igennem skal jeg jo for ja jeg går efter guderne altid også denne gang men også gaverne selvf smiley

så heller magiske ridetur som kommer efterfølgende den kan jeg lidt bedre se frem til

men kom nu med sæt hestene fri og Trylledrik... de er savnet altså puslespil er også okay smiley

• #6   6. jun 2015 Har ikke prøvet den før men det skal nok blive spændende og jeg går selvfølgelig efter Indigo smiley

• #7   6. jun 2015 Nanna: Haha self. xD Men man graver gaverne op. Dynamit Pakkerne indeholder kun 3 stk. dynamit (senere hen vil man få 6 stk. i 1 pakke) Så du skal grave gaverne op. smiley

Bitte: Hehe ja, Indigo passer jo godt i samlingen. Og ja altid godt at få fyldt DSM lageret op. smiley

Limira: Jeg kan godt se hvad du mener. Men de seneste begivenheder har jo også handlet om at vente. smiley Haha ja, de guddommelig er vel altid dem man gør efter. smiley Men bagefter får vi jo Sommer Ridtet hvor vi skal rulle med terninger (igen et "ventespil") men der får vi jo både Purple og en Fallabella. (og du får helt sikkert Secret Rainbow smiley xD ) Så den er vel ikke helt dårlig. smiley

Annette: Haha ja, den bliver også spændende. Og hvis du er så uheldig at gå i en "fælde" i begivenheden så skal du løse en opgave fx. "giv et æble til en 10 år gammel hest" eller lignende. smiley Haha ja hvem går ikke efter Ham? xD

• #8   6. jun 2015 Jeg tror jeg vil prøve at vente til der kommer 6 dynamit i pakkerne xD
    - Men jeg tvivler allerede på mine evner til at vente.. smiley

• #9   6. jun 2015 Nanna: Haha det er der kun 1 måde at finde ud af på: Når vi får mulighed for at købe Pakkerne. smiley xD Men vil du gerne være en af de første der får de guddommelige, eller er det bare ren utålmodighed? smiley

• #10   6. jun 2015 Jeg er utålmodig.. Ud over det normale xD det er fysisk umuligt at vente.
    Men jeg vil prøve at vente, altså det er jo smartest. Og hvis man kan nøjes med at bruge det halve antal pas så er det jo klart det værd smiley

• #11   6. jun 2015 jep den magiske ridetur som jeg kalder den den har vi haft et par gange før og ved godt hvad det er smiley
    men stadig er det ikke helt det samme
    de fleste begivenheder er ventespil men ikke i samme omfang og type som pinata , bagning , vande blomster , udgravning osv
    de er jo næsten det samme bare forklædt med forskellige teamer

det er mere det der er min pointe

rideturen har stadig et andet "formål " og lidt anderledes i udformingen og noget mere interessant smiley

• #12   6. jun 2015 Er der nogen, som kan forklare hvad begivenheden går ud på? smiley

• #13   6. jun 2015 Udgravningerne begivenheden var ikke min ynglings smiley Den var dyr og jeg fik ikke engang den gudommelige hest xD Men går efter Indigo :3

• #15   7. jun 2015 Jeg går efter indigo, selvfølgelig xD

Kommentér på:
Devoted Indigo og Undervands Udgravningerne. Hygge. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce