Min mor siger {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet nød til at slette mine point til månedens hest. For min mor siger at vi har sådan et godt sammenhold, og venskab, og at vi ikke skal ødelægge det ved at stemme på hinandens heste, og måske gøre nogle kede af det, hvis deres hest ikke får nogle point. Hvis vi gerne vil lave en afstemning om månedens hest, siger min mor; at man skal stemme anonymt, så ingen kan se hvordan man stemmer, og ikke kan være sure over at man måske havde regnet med at den og den person ville stemme på ens hest. Hvis det bliver anonymt må jeg også være med, for jeg syntes at det er en god ide, og lyder sjovt. Vi kunne jo stemme i en spand på rideskolen, så kan dem der ikke har computer, jo også være med til at stemme, også kunne spanden være der fra fredag til søndag, og så kunne der være 2 til at tælle dem op, bare et forslag. Hilsen Natacha
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 39
dec 2003
Følger: 98 Følgere: 99 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 240
Ideen med spanden ville nok bare gøre det dummere endnu...
I vores gamle stald havde vi noegt vi kaldte s. 9 hesten i vores klubblad, hvor forskellige heste fik lov til at skrive en "historie" om sig selv som så blev trykt i bladet, som blev sendt ud til alle klubbens medlemmere. Det var super hyggeligt og alle fik lov til at være med
okt 2006
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 97 Svar: 478
okt 2006
Følger: 83 Følgere: 79 Heste: 2 Emner: 101 Svar: 252
Meningen med at gøre det var bare for sjovs skyld! hehe
okt 2006
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 97 Svar: 478
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 39
Min mor siger
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside