{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

Min mor siger {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet nød til at slette mine point til månedens hest. For min mor siger at vi har sådan et godt sammenhold, og venskab, og at vi ikke skal ødelægge det ved at stemme på hinandens heste, og måske gøre nogle kede af det, hvis deres hest ikke får nogle point. Hvis vi gerne vil lave en afstemning om månedens hest, siger min mor; at man skal stemme anonymt, så ingen kan se hvordan man stemmer, og ikke kan være sure over at man måske havde regnet med at den og den person ville stemme på ens hest. Hvis det bliver anonymt må jeg også være med, for jeg syntes at det er en god ide, og lyder sjovt. Vi kunne jo stemme i en spand på rideskolen, så kan dem der ikke har computer, jo også være med til at stemme, også kunne spanden være der fra fredag til søndag, og så kunne der være 2 til at tælle dem op, bare et forslag. Hilsen Natacha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min mor siger
  • #1   26. feb 2007 jeg vil gerne give din mor ret. Ved godt det er for sjovt der er blevet lavet måndnes hest, men det er ikke sjovt for nogle, hvis ens hest aldrig for nogle stemmer. Men hvis vi ikke skal have det her inde, syntes jeg heller ikke, at vi skal have en spand!.. bare min mening:P

• #2   27. feb 2007 Enig... Er faktisk lidt enig. Kan godt se ideen er meget sjov - og har da også selv stem den ene gang - men synes det ville være synd at "smadre" vores stald pga en leg smiley

Ideen med spanden ville nok bare gøre det dummere endnu...

I vores gamle stald havde vi noegt vi kaldte s. 9 hesten i vores klubblad, hvor forskellige heste fik lov til at skrive en "historie" om sig selv som så blev trykt i bladet, som blev sendt ud til alle klubbens medlemmere. Det var super hyggeligt og alle fik lov til at være med smiley

• #3   27. feb 2007 Jeg har også tænkt videre over det, og jeg syntes heller ikke vi skal stemme på hinandens heste over hovedet, de er jo alle dejlige, smukke, og søde på hver deres måde smiley

• #4   28. feb 2007 Altså nu hvor det var mig der kom på ideen vil jeg lige sige noget! hehe

Meningen med at gøre det var bare for sjovs skyld! hehe smiley Det var IKKE meningen at folk skulle føle sig snydt eller lign. JEG har så ikke oplevet at nogen har følt sig stødt af det. ENDNU men jeg kan da godt se det du mener NATACHA Men nu synes jeg ideen med spanden er endnu dummere smiley hehe bare min mening haha

• #5   28. feb 2007 Ja ideen med spander er ligeså dum, det var vist en panik ide. Jeg må slet ikke stemme for min mor over hovedet, lige meget hvordan man gør.

• #6   28. feb 2007 Som jeg har skrevet, ved jeg da godt, at det var for sjov måndens hest. Jeg har det også fint med det, jeg vil bare ikke stemme:P For min skyld, er det lige meget om der er der eller ikke.

Kommentér på:
Min mor siger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce