{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Sælger Morfeus Arme. :) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg sælger lidt DSM. Det jeg gerne vil sælge er 4 x MA (hvori 3 af dem er med tidsbegrænsning).

Handlen kommer til at foregå sådan at du sender den/de heste der skal have armene. Jeg vil give dig adgang til min bruger, og hvis du bruger MA'erne til avl, så kan jeg tilbyde dig at bruge mit ridecenter (eller et du selv får reserveret imens du avler) og mine VIP bonus. Dette koster ikke ekstra da den eneste måde kan få Armene på jo er ved at sende din hest/heste over til mig.

Jeg har ikke præcist gjort sådan her før, dog har jeg handlet med samme princip med at en hest har fået en ting hos mig som jeg har sendt videre, da jeg har solgt Hestias Gaver til spilleren Limira.

Her er hvilke frynsegoder du kan bruge til noget:

- Autofoder
- til- og afmelding af eget ridecenter
-Kan være med i 10 hold (hvis du hellere vil have mig med på holdet imens du bruger tingene)
- Tilmelding til konkurrencer med 1 klik
- Ændre hestens speciale uanset alder
- fjern strafpoint i showspringning og western pleasure
- undgå fald i hestenes færdigheder hvis hesten har under 100% i helbred

Guddommelige bonusser:

Jeg har alle de guddommelige bonusser, med undtagelse af Tianma.

Obs:

MA'erne vil blive solgt til den almindelige pris, det vil sige 3 Pas for 2 stk og 6 Pas for 4 stk. De sælges ikke enkeltvis, da jeg så ellers selv bare kunne bruge dem på mine egne heste. smiley

Jeg har handlet med disse spillere:

Limira, Cassiopeja, Caprilou, gontiki, Olly og mange flere. Så jeg er til at stole på. smiley

Skriv gerne her eller på Howrse ved interesse:

http://www.howrse.dk/joueur/fiche/?id=229097


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælger Morfeus Arme. :)
Kommentér på:
Sælger Morfeus Arme. :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce