Passer - manglende løn {{forumTopicSubject}}
Jeg prøver lige, at poste her, da jeg ikke fik noget svar i forum på howrse:
Hej allesammen, jeg sidder for første gang og oplever, jeg ikke modtager noget svar, fra en af dem, jeg passer for. Jeg kan se, hun har været aktiv for så sent som for 15 minutter siden. Jeg skrev til hende for 2 dage siden fordi, jeg sad og tjekkede op på hvornår, jeg skulle have løn fra de forskellige, jeg passer for og kunne se, jeg ikke havde fået løn fra hende.
I går havde jeg stadig ikke modtaget svar, men jeg passede hestene alligevel. Jeg har stadig ikke fået svar i dag, selvom hun har været aktiv. Så nu sidder jeg og ved ikke helt hvad jeg skal gøre.
Skal jeg bare passe hestene som sædvanligt eller skal jeg stoppe med det? Det skal lige siges, at den første par gange betalte hun uden problemer, men det var også bare på dagsbasis. Herefter aftalte vi, at jeg bare skulle skrive hvis, jeg ikke kunne nogle dage (jeg havde skrevet, jeg ikke søgte fast arbejde), men jeg har alligevel taget dem hver dag, lige siden. Vi har aldrig aftalt nogen løn og det er heller ikke det, der betyder synderligt meget for mig, men hun burde da svare når jeg spørger hende, hvad vi gør med løn?
Og det er ikke for, at lyde sur; jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg skal fortsætte med at passe hestene eller om jeg skal stoppe, ind til hun har svaret? default smiley ^)
mar 2016
Følger: 15 Følgere: 70 Emner: 157 Svar: 760
Måske har hun set din besked men ville lige finde ud af noget og så have glemt alt om den
apr 2008
Følger: 105 Følgere: 116 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 251
mar 2016
Følger: 15 Følgere: 70 Emner: 157 Svar: 760
Jeg ville nok lige prøve og skrive igen og hvis hun så igen ik svare, så stoppe
apr 2014
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 199 Svar: 1.057
maj 2008
Følger: 109 Følgere: 108 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.469
Kan man evt få navn i PB?
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 897
Passer - manglende løn
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside