{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Passer - manglende løn {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige, at poste her, da jeg ikke fik noget svar i forum på howrse:

Hej allesammen, jeg sidder for første gang og oplever, jeg ikke modtager noget svar, fra en af dem, jeg passer for. Jeg kan se, hun har været aktiv for så sent som for 15 minutter siden. Jeg skrev til hende for 2 dage siden fordi, jeg sad og tjekkede op på hvornår, jeg skulle have løn fra de forskellige, jeg passer for og kunne se, jeg ikke havde fået løn fra hende.

I går havde jeg stadig ikke modtaget svar, men jeg passede hestene alligevel. Jeg har stadig ikke fået svar i dag, selvom hun har været aktiv. Så nu sidder jeg og ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Skal jeg bare passe hestene som sædvanligt eller skal jeg stoppe med det? Det skal lige siges, at den første par gange betalte hun uden problemer, men det var også bare på dagsbasis. Herefter aftalte vi, at jeg bare skulle skrive hvis, jeg ikke kunne nogle dage (jeg havde skrevet, jeg ikke søgte fast arbejde), men jeg har alligevel taget dem hver dag, lige siden. Vi har aldrig aftalt nogen løn og det er heller ikke det, der betyder synderligt meget for mig, men hun burde da svare når jeg spørger hende, hvad vi gør med løn?

Og det er ikke for, at lyde sur; jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg skal fortsætte med at passe hestene eller om jeg skal stoppe, ind til hun har svaret? default smiley ^)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer - manglende løn
  • #1   16. jul 2017 Hm hvormange gange har du haft skrevet til hende efter? smiley Hvis ik du har skrevet til hende siden for de 2 dage siden, ville jeg lige skrive til hende og høre om du ik kunne få din løn.
    Måske har hun set din besked men ville lige finde ud af noget og så have glemt alt om den smiley

• #2   16. jul 2017 Det var også det jeg tænkte- jeg har nemlig ikke skrevet mere siden det, da jeg hader at være typen, der bare presser på omkring lønnen. Men jeg har ikke hørt fra hende i 10 dage kunne jeg se og kunne se, hun har været på en del gange efter det, så det var lidt derfor, jeg begyndte at blive nervøs. Hun var nemlig hurtig til at svare lige i starten!

• #3   16. jul 2017 Nej det kan jeg godt forstå du ik vil smiley

Jeg ville nok lige prøve og skrive igen og hvis hun så igen ik svare, så stoppe smiley Du har arbejdet for det

• #4   16. jul 2017 jeg ville personligt stoppe med at passe indtil jeg fik svar smiley men bare fordi der er logget på hendes konto, betyder det ikke at hun har været på. den registrere det også med delt konto. men stadigvæk så ville jeg ikke arbejde gratis

• #5   17. jul 2017 Jeg ville vente med at passe mere til jeg havde fået lønnen. Som du skriver arbejder du på dagbasis (så vidt jeg forstår), og så ville du selvfølgelig bare ikke få løn for de dage hvor du ikke har passet mens i lige får snakket om tingene smiley

Kan man evt få navn i PB? smiley

• #6   14. aug 2017 Fik du din løn? Jeg sidder med samme problem nu. Hvilken bruger var dettE?

Kommentér på:
Passer - manglende løn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce