{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

savnder hende rigtig rigtig meget... {{forumTopicSubject}}

savner hende SÅ meget...

idag (den 2 maj) kl 15 var det præcist 1 år siden jeg mistede min elskede skat, ZIta... jeg savner hende helt vildt... tænker stadig på den dag for nu 1 år siden hvor jeg sad med hendes hoved i mit skød og hun sov ind... ;-( snøft...

hvis i har mistet jeres baby hvor længe er det siden??? tænker i stadig på ham/hende???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savnder hende rigtig rigtig meget...
  • #1   2. maj 2007 det skal du være glad for...

savner hende bare SÅ meget...

tænker hele tiden på hende...

• #2   2. maj 2007 Jeg mistede en pony som var min hvis jeg ville have hende, men jeg sad og tænkte og tænkte, og jeg blev så endelig enig med mig selv om at jeg måtte finde en yngre pony som var rask (hun var 20 og havde meget støv på lungerne, og havde spat) men så en dag da jeg skrev til ejeren, tror det var lørdag, og spurgte hvordan det gik med min lille baby (for jeg holdt jo stadig meget af hende , og det var en meget svær beslutning, men det var nok det bedste for mig selv), men der skrev hun at hun var fløjet til de evige græs marker om onsdagen, sammen med en af hendes gamle ponyer, men jeg blev rigtig ked af det, og jeg græd rigtig meget , ville bare gerne have haft sagt farvel en sidste gang til min lille pusser smiley
    Man kunne sove under maven på hende uden hun gjorde noget, sad under maven på hende anden gang jeg var hos hende.
    Men det var nok bedst at jeg fandt en anden hest, den er så kun 4 år, og har mange år endnu, men den har desværre også spat, men det er også ligemeget til det jeg skal bruge den til..

Men hvis jeg have fået hende den anden, ville jeg have haft hende i 3 mdr. og så skulle jeg have forladt hende ..
    Men jeg tænker stadig på hende , og græder også stadigvæk ..
    Hun fik bronkitis, og kunne ikke trække vejret, så hun måtte rejse den dsag .. Snøft ..

• #3   2. maj 2007 stakkels dig...

Zita blev 28 år... jeg fik hende da hun var 26 år... og har aldrig fortrudt at jeg valgte hende selvom hun var oppe i årene...

hun kunne være rigtig strid og sur over for andre.. men jeg kunne bare sidde inde i hendes boks uden hun gjorde noget... jeg sad også tit hos hende når hun var syg.. hun fik tit kolik(symptomerne) fordi hun havde mavesår... så jeg sad hos hende..

der var noget mærkeligt da jeg havde hende...
    nogle gange når jeg havde ondt i maven om natten og jeg kom op og snakkede med dem hvor hun står så fortalte de at hun havde haft et anfald om natten samtidig med at jeg hevde ondt i maven...

• #4   2. maj 2007 Jeg mistede min lille skat den 24 januar smiley Snøft Snøft.. Jeg tænker på ham hver dag, og jeg græder når jeg kommer til at se på vores billeder sammen..
    Vi havde noget helt specielt sammen, da han havde været meget mishandlet, inden jeg fik ham.. Vi blev de bedste venner, og jeg elskede ham så højt.. Jeg elsker ham stadig ubeskriveligt højt, og det vil jeg altid gøre, for den dag for 8 år siden, hvor han stjal mit hjerte, var jeg solgt for eveigt. Han har stadig en stor del af mit hjerte, og jeg har delvist accepteret, at han ikke er ved min side mere, men det var en rigtig svær beslutning at tage, d. 24januar..

• #5   2. maj 2007 Jeg mistede min skat den 16 april 2002. Og jeg tænker stadig på hende dagligt! smiley Og hvert år den 16 april, er det en meget svær dag at komme igennem. smiley

• #6   2. maj 2007 jeg midstede min dejlige skat i 2001.. havde 2 ½ dejlige år med hende.. glemmer hende aldrig hun lærte mig at livet kunne v ære dejligt at leve... græder når jeg tænker for meget på hende... når jeg kom fra skole stod hun altid og ventede på mig.. vinsket og slog med hovedet..
    hva jeg ikk kunne med hende var utroligt... glemmer aldrig den dag jeg skulle ringe til dyrlægen.. hun kunne ikk stå op så hun prøvede at kravler efter mig da jeg skulle ud og ringe... glemmer det aldrig... snøft

• #7   2. maj 2007 Jeg har mistet min lejlige Lucas for kldt over 2 måneder siden , det er virkelig så ubekriveligt hvor meget jeg savner ham! jeg mistede ham d. 20 febuar klokken halv 5 s;
    <3333333 ' Men jeg måtte blive nød til at acceptere vi skulle af med ham , da hen næsten ikke kunne trække vejret tilsidst s; .

• #8   2. maj 2007 Og jeg tænker på ham hver dag , og savnrer ham hver dag s':

• #9   7. maj 2007 Jeg dfår en klump i halsen, hvergang jeg går ind i stalden. Den 24, er det 4 måneder siden. Jeg savner ham så meget, og når jeg læser hans tekst igennem, begynder jeg at tude, for ale de minder vi havde sammen.. Jeg ved at jeg har truffet den rigtige beslutning, men det gør så ubeskriveligt ondt, at vide at han er væk fra min side for evigt smiley

Jeg elsker den pony så evigt, og ubeskriveligt højt. Han var mi et & alt <'33

• #10   8. maj 2007 det er for færdeligt at miste en hest... jeg savner stadig Zita utroligt meget... jeg har ikk været i den stald hvor hun stod længe... hver gang jeg har været der har jeg været ved at tude... hver gang jeg ser hendes boks kan jeg se hende for mig stå der inde og kigge på mig med sine store sorte øjne...

jeg ved godt at det var det bedste foro hend emen jeg savner hende SÅ utroligt meget... det kan slet ikk beskrives smiley men det hjælper at snakke med nogle om det...

• #11   8. maj 2007 Ida *The Jumping Stars*.

Har det på samme måde.. Jeg er bare lige ved at ude hver gang, og en masse minder kommer frem. Den vrinsken jeg plejer at blive mødt med, er bare væk.. Savner ham så meget smiley

• #12   8. maj 2007 ja... savner også Zita helt vildt...

• #13   8. maj 2007 Det er svært, og det tager lang tid at komme over.

• #14   8. maj 2007 ja... tror egentlig ikk man nogen sinde kommer over det...

• #15   8. maj 2007 Nej.. Tror jeg heller ikke helt.

• #16   8. maj 2007 men det hjælper lidt på det efter hånden... men det hele vender tilbage når jeg kigger på hendes boks...

• #17   8. maj 2007 Samme her.

Kommentér på:
savnder hende rigtig rigtig meget...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce