{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

emmaandersen
emmaandersen
Tilmeldt:
1. sep 2016
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 8

BLUPPE ÉN HEST - generelle spørgsmål! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Så jeg er lige startet på howrse, har spillet for et par år siden, men det har godt nok ændret sig og er blevet meget kompliceret og indviklet.. (Hvis du spørg mig) Og derfor har jeg nu en masse spørgsmål!

Bluppe for andre? Hvad betyder det og hvad skal man gøre?? Man skal gøre nogle hest klar osv og så får man nogle equus eller, hvordan foregår det? Altså jeg vil jo mega gerne, så jeg ligesom får lidt mere indhold i spillet, men tvivler på at der er nogen der vil have mig, når jeg er så urutineret smiley smiley

Og hvad er dsm??
Dræber heste, forstår jeg heller ingenting af? Hvad vil det sige?

Og hvordan kan folk passe 200 heste, eller hvor mange de nu har? Altså jeg fatter hat, håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BLUPPE ÉN HEST - generelle spørgsmål! HJÆLP
  • #2   26. jul 2018 Bluppe - og generelt arbejde for andre - foregår som regel over delekonto hvorefter man får nogle eq/pas for det arbejde man har lavet.
    At bluppe generelt er at træne hesten så den får 100 i BLUP hvilket giver det bedst mulige afkom.

    Dsm er ting fra det sorte marked

    Når folk siger de kan dræbe er det heste på 30 år. Når en gammel hest på 30 dør, får man et pas for den som “kompensation” fra howrse. Dog er det max 10 heste pr konto pr 30. Dag. Derfor kan brugere uden heste der er gamle nok tilbyde at dræbe for andre og dermed selv få nogle pas ud af det smiley


  • #3   26. jul 2018 Jeg har faktisk lavet en hjælpeside, med en ordbog og diverse guides, det kan være den kan være nyttig? smiley http://howrse.schymerau.com/

  • #4   27. jul 2018 Mange tak allesammen! Det var virkelig nyttigt, især din side Camilla!! Mange tusinde tak smiley

Kommentér på:
BLUPPE ÉN HEST - generelle spørgsmål! HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce