mmmh skrid {{forumTopicSubject}}
få noget næsten et år siden blev jeg vilde men en drenge som også red ( jeg ville sige hans navn da han er her inde ) Vi skrev meget sammen og blev mere en venner.. så op til en weekend begyndet vi at komme sammen.. ( jeg tror det var fredag eller lørdag ) men den weekend til han til stævne og jeg skulle hjælp min veninde da min heste var halt.. til stævne snakket vi næsten ikke sammen og men jeg hjælp ham lidt når har bedet mig om det..
stævnet var slut og min veninde og jeg skulle hjem.. jeg skrev lidt med ham på vejen hjem..
Men pludeslig jeg en besked hvor der stod noget leingen det her " hej søde nu må du ikke blive sur men jeg sys ikke vores forhold går vi bor jo så langt fra hinanden og sådan noget ".. jeg blev mege ked af det og skrev bare " Oka" noget tid efter holdet jeg en efter hvor jeg han kom med som en god ven jeg kunne jo stadig lide ham.. men jeg fandt ud af at han kunne lide min veninde ( hende jeg hjalp til stævnet ) jeg ville ikke midste hende venskab eller hans.. så jeg blev jo meget ked af det.. men efter noget tid kom de sammen i en månede og så gad hun ikke mere.. jeg blev glad og nogle gange snakker vi ikke pænt om ham fordi hun sys blære sig for meget og jeg sys at han er lidt skør..
nu kan han bare skride.. men jeg skriver stadig lidt med ham men han vil ikke snakke til stævner
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 323
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 352 Svar: 1.923
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 63 Svar: 323
mmmh skrid
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside