Kig her.. skræmmende oplevelse! {{forumTopicSubject}}
Vil lige fortæl jer om min dag(den 12 Juli-07)
Tag jer i agt hvis i hører mærkelig lyd fra en bil der larmer når man træder koblingen ned og flytter foden fra speederne..
Mig og min kæreste var i tyskland idag..
Vi lånt en varevogne af min far, den begyndt lige pludselige at larm da vi var i nærheden af Sæd Grænsen.
Vi tjekkede den og kørt ind til Fleeggard for at handle ind.
Kæresten tjekkede bilen igen og igen.
Når men da vi var færdige begyndt vi at kører til skærbæk(Da jeg skulle hente min ny bil).
Bilen larmede endnu mere og vi holdt ind på en P-plads for at tjekke den igen.
Vi kun ikke finde ud af hvad det var så vi kørt hjem til dem som havde min bil stående så jeg kun betal.
Kæresten kørt hjemad før mig.
Så indhentede jeg ham og kørt bagved ham, så da vi var i nærheden af Ribe fløj venstre fordæk af, jeg så der komme et dæk flyvende over i modkørerndes vejbane og tilbage igen.
Da jeg så at det var min kæreste der holdt ind til siden kørt jeg straks ind til siden og sat kastatrofe blink på.
Og rigtig nok det var dækket der var fløjen af.
Så vi ringede efter falck og de komme efter en time og fik sat reserve dækket på, (den var flad), når men falck mand rådet os til ikke at kører videre i den da dækket kun risikere at falde af igen(Da det mest af det ind under dækket er smadret), så hvis vi kørt videre så havde falck manden ikke sagt at vi skulle gør det.
Når men vi kørt over på tanken for at få luftet i dækket og vi synes ikke der komme luft i, så dækket var utæt eller hvad man nu kalder det, så vi måtte lad den stå og kører hjem i min bil..
Min far tog det meget roligt.
Og vi tager over og henter bilen imorgen den 13 Juli-07.
Føj sådan en oplevelse..
Det var rigtig skræmmende at sådan et dæk flyver over vejbanen og tilbage igen..
-Maria
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Kig her.. skræmmende oplevelse!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside