{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

FUCK! , store problemer i livet.. {{forumTopicSubject}}

Ja,. så har jeg fået problemer igen! ,

ved ikk hvad jeg skal gøre, så sir dem li til jer.

1)
min x-kæreste, har jeg ikk snakket med i over ½ år
men for nylig cyklede jeg og pludselig går han på den anden side af vejen ! SHIT! , og ikke nok med det går han baglæns. .? øh.. WHAT?
jeg tror seriøst han ville ha sagt noget for vi var alene, men i stedet drejer jeg hovedt og køre væk. PINLIGT!
(jeg slog op pga. jeg følte han var mere ven, og så han et hoved lavere, så havde det vildt dårligt med det (typisk mig), men han blev så ked af det bla. bla . bla. , og til sidst slettede jeg ham fra mit liv.. SURT)
når, men SÅ tog jeg mig selv i at kigge på hans profil på arto.. NØJ en kikser!, og nu kan jeg ikk få ham ud af hovedt.. SHIT!,
og nu vil jeg rigtig gerne skrive lidt med ham over SMS, IKKE ses men bare skrive.. for os at der sker lidt i livet.
Hvad sys i jeg skal gøre?? smiley

2.
nu har jeg gået en tid, og min barndomsven, som jeg har kendt HELE mit liv, og haft en del oplevelser med :b
(har været i bad sammen, han har brækket mit ben, vi boede over for hinanden i 10 år), når men han har siden skolen begyndte totalt DRILLED MIG!, jeg tror os han gjorde det samme med de andre, men jeg sys det var så mærkeligt? ,, Så her for nylig, vi har det med at slå hinanden :b , så blev han ved med at slå mig på brystet.!
og jeg kan sige det gjorde PISSE ondt!.. (knytnæve) men så da vi er i klassen gør han det igen, men den her gang med flad hånd. Fik helt et chok. Skal siges han har kæreste på, og er lidt pervers. Har allerede været i seng med et par stykker.. Når pyt .
Men nu er problemer at jeg tror jeg er ved at blive lun på ham.. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Vi er nemlig ved at miste kontakten, og det vil sikkert ALDRIG blive til noget..
og vil det ikk os være lidt underligt??
hvad er jeres råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCK! , store problemer i livet..
Kommentér på:
FUCK! , store problemer i livet..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce