{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodring af heste
  • #1   4. sep 2007 Hej. Men I rider også alle jeres heste ikke? Mine hygger sig jo bare, leger med hinanden. De er på græs fra ca maj til det begynder at regne meget, blive mudder, så har de ikke det store areal. Ingen grund til de pløjer det op.De er ude, om vinteren fra 11.00 - 16.30 ca, og så har de også noget wrap m ud. Om vinteren får de mest wrap, lidt halm ( spise ), 10 æbler dagligt, lidt hvidløgsfed og deres drikke aloe vera, inderholder alle vitaminer, mineraler alt, hvad der måtte være brug for. De har slikkesten, men rører dem ikke efter de er startet m aloe veraen. Som slik, får de lidt af hvert, gulerødder, kålblade, anden frugt, selleri, alt efter hvad der er.

• #2   5. sep 2007 mine får lucerne og mellasi blandet med alt muligt godt, så får de en masse hø, og halm.. også selvfølgelig græs når de er ude smiley

• #3   8. sep 2007 Hej. Kender I nogen som laver lucerne pakker? vil meget gerne prøve det, det skal helst ikke være snittet som det man kan købe i sække.

• #4   2. nov 2008 Mine får en Tilskuds-blanding , lidt Havre og hver 2 dag nogle vidløgspiller smiley

Kommentér på:
Fodring af heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce