{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Længe siden. {{forumTopicSubject}}

Nu er det efterhånden et stykke tid siden vi har haft gang i denne her gruppe, så ville lige høre om der ikke er nogen der har oplevet noget nyt.

For et stykke tid siden var jeg ude at cykle. Det var sent og bælgmørkt. Jeg så en hvid skikkelse der bølgede hen over vejen. Ved dog ikke om det var hvad jeg tror, for det var ret langt væk, men jeg blir i troen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Længe siden.
  • #1   5. okt 2007 Hmm, her da jeg var i bad, hørte jeg musik på min telefon, og lige pludselig slukkede musikken bare.. Uden nogen grund?

Haha, måske ikke så uhyggeligt, men altså xD

• #2   5. okt 2007 Men ellers tror jeg, at jeg er ramt af uheld idag?
    Først faldt jeg ned af en vindueskarm (Det sker når man ikke ser hvor man sætter hænderne)
    Så fik jeg et penalhus i øjet (Det sker, når man tror man griber det når det kommer flyvende, men ikke gør det.)
    Så fik jeg et stykke af en plastikske i øjet (Det sker når man knækker sådan en, imens man har åbne øjne)
    Og sidst, slog jeg albuen ind i en ting der stak ud i klatrehallen (Det sker når man har for store armbevægelser..)

Alle ting gjorde temmelig ondt kan jeg godt sige jer x'D

• #3   5. okt 2007 -Louise.

Har du gjort en ånd sur på dig eller?
    Det lyde rgodt nok som mega sort uheld! smiley

• #4   27. okt 2007 vi alle kan have en bad day...griner.... sidste fredag var min... den startede med jeg kom en halv time for sent op pga min ur ikke ringede, saa have jeg glemt mine n'gler til arbejdet som jeg altid har i tasken normalt, saa sprang alle sikringer paa arbejdet, saa ville vores ovne ikke virke ikk godt eftersom vi bager broed til sandwich og pizzaer, saa gik vores internet ned inkl vores dankort terminal og naarh ja kniven smuttede lige ind i haanden paa mig saa halvdelen af min negl roeg...hvirkelig l*rte dag..

• #5   27. okt 2007 fik jeg sagt at oven i det hele fik jeg et par sygemeldinger og min chef var paa ferie saa det hele hang paa mig...

Kommentér på:
Længe siden.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce